Az EICMA-n nem csak a módósított 390-es verzióval találkozhatunk, ha Duke-ról van szó. Bemutatták a két kisebb változatott is a 250 és a 125 Duke személyében. A modellek jöv? februártól lesznek kaphatóak, áruk jelenleg még nem ismert.
A két motor alapjaiban hasonló technikával érkezik. Térhálós acél váz fekete színre fújva, amihez csavarva van a szintén acél segédváz narancsárga színben. A futóm? színe elöl fekete a hátul fehér, ami jól illk a megjelenéshez. Az els? felfüggesztések a WP-t?l származnak és UPS teleszkópot takarnak 43mm átmér?vel és 142mm rúgóúttal. Hátul WP Monoschock rendszer dolgozik 150mm rúgóúttal.
A fékrendszer elöl 4 dugattyús, radiális féknyereg 300mm-es tárcsával kombinálva, míg hátul 1 dugattyús féket találunk 230mm-es tárcsával. A tank mindkét modellen acélból készül és 13.4 literes kapacitással rendelkezik. Gumiabroncs méretek: 110/70 elöl és 150/60 hátul.
A 125-ös Duke 2017 meghajtásáról egyhengeres, négyütem?, 124,7cc-es, kett?s fels? vezérm?tengellyel ellátott (DOHC), elektronikus befecskendezéses és folyadékh?téses motor gondoskodik. Háromutas katalizátorral és hatsebességes váltóval, olajos kuplunggal. Maximális teljesítménye 15 lóer? 10.000rpm, 12Nm-es maximális nyomaték mellett.
A nagyobb verzió motorja 248,8 cc-es, kett?s fels? vezérm?tengellyel ellátott(DOHC), elektronikus befecskendezés és folyadékh?tés mellett. Itt is háromutas katalizátor, hat sebességes váltó és oldalra felvezetett kipufogó rendszerrel. Teljesítménye 30 lóer? 9000 rpm-nél, a maximális nyomaték 24Nm 7250rpm.
Mindkét motor teljesíti az Euro4 károsanyag-kibocsátási el?írásait.
A megjelenésben egyértelm?en a hegyes és sportos 1290 Superd Duke R vonalai köszönnek vissza. Az ülés vékony, sportos és osztott, elöl pedig teljesen körbeöleli a tankot.
Mindkét Duke az új osztott lámpával érkezik, nagy színes TFT kijelz?vel és opcionálisan rendelhet? KTM my ride csomaggal, amivel összeköthetjük motorunkat és okostelefonunkat.
Legutóbbi hozzászólások