A tavassztól kapható 2017-es KTM 390 Duke izmosabb és modernebb küls?t kapott. Az osztott els? fényszoró és a kis hátsó lámpa mellett kényelmesebb és nagyobb ülést, valamint oldalt kivezett kipufogócsövet is. A motor megjelenése er?s hasonlóságot mutat a nagy testvérrel az 1290 Super Duke R verzióval.
Az er?forrás egy 373,2 cc, 4 ütem?, 4 szelepes, vízh?téses, injektoros motor. Háromutas katalizátorral, amely megfelel az Euro4 szabvány követelményeinek, és hat sebességes váltóval. A motor maximális teljesítménye 44 LE, 9900 max rpm és 37 Nm maximális nyomaték 7000 fordulatnál.
A váz maradt térhálós acél, de most a segédváz anyaga is acél, de a két váz színe különbözik. A leng?kar öntött aluminium, amiben WP monoschock dolgozik 142-150 mm közötti rugóúttal. Az els? villák szintén a WP-t?l származnak és UPS rendszer?ek, 43 mm átmér?vel.
Növelték a féker?t, így az els? 300mm-es féktárcsákat 320 mm-re hízott verziók váltották, amiket egy 4 dugattyús fékrendszer lassít. A hátsó tárcsafék 1 dugattyús úszó, 2300mm-es tárcsával szerelve. Természetesen ABS-szel ellátott fékrendszert kapunk, amit Bosch elektonika vezérel és kikapcsolható.
A fékkar és a kuplungkar állítható, a jobb személyre szabás érdekében.
Új m?szerfalat is kapott a kis Duke, ami többfunkciós szines TFT panellel rendelkezik. A kijelz? automatikusan állítja a fényer?t a küls? fényviszonyok függvényében. Opcióként rendelhet? ‘KTM my ride’ készlet, amely lehet?vé teszi, hogy csatlakoztassuk okostelefonunkat. És így a telefonra érkez? hívásokat fogadhatjuk vagy kedvenc zenéinket vezérelhetjük a kormányról egyetlen gomb segítségével.
N?tt a hatótávolság is köszönhet?en a megnövelt és így 13.1 literes kapacitással rendelkez? tanknak. A motor tömege 149 kg.
Legutóbbi hozzászólások