EST. 2002

KTM Freeride E-SX és E-XC

A KTM Freeride E izgalmas kiterjesztése a Freeride modellsorozatnak, egyúttal nagyszer? lehet?ség a mattighofeni gyár számára, hogy megalapozza jöv?jét az elektromos motorok világában. 2007 óta dolgoznak lelkesen az elektromos motor ötletén, és bár nem számítanak rá, hogy a benzinmotorok már a közeljöv?ben elt?nnének a közlekedésb?l, szeretnének gyökeret verni az elektromos piacon is.

Rögtön két – egyes hírek szerint hamarosan három – modellel indul a Freeride E pályafutása. A krossz változat, az E-SX csak zárt pályán, az E-XC enduró közúton is használható, a harmadik, eddig még nem bemutatott E-SM pedig supermoto lesz.

KTM Freeride E

KTM Freeride E

A váltó és berugókar nélküli motor optimális választás lehet kezd? vagy tapasztaltabb motorosok számára is.

A m?szaki alapok megegyeznek: 22 lóer?, 42 Nm, 106 kilós tömeg. 2600 wattórás lítium-ionos akkumulátora nagyjából egy óra motorozásra elegend?. Négy csavarral van rögzítve, így ha lemerül, egyszer?en és gyorsan kicserélhet? – de igényel némi logisztikát, hogy mire, ha nem hordunk magunkkal spontán pótakksit. Az akku töltése 80 percet vesz igénybe. A Freeride E elöl fordított WP teleszkópokat, hátul PDS rugóstagot kapott.

KTM Freeride E

Az enduró és a krossz változat múlt héten került bemutatásra, és heteken belül érkezik a szalonokba, a supermoto változat két hét múlva leplez?dik le.

Az E-SX ára 10 995 euró lesz, az E-XC 11 295 euróba fog kerülni.

Fotó: ktmimages.com, Romero S., Mitterbauer H.

ugrás fel