Az ideális középút a mindennapi használat praktikuma és a pályamotorozás sportossága között. A KTM RC390 le sem tagadhatná verseny-vénáját, a látványa is arról árulkodik, hogy komolyan veszi önmagát.
A blokkja 373 köbcentis, egyhengeres, 43 lóer?s maximális teljesítménnyel, hatsebességes manuális váltóval párosítva, mindez térhálós vázban kapott helyet. Tengelytávja 1340 mm, ülésmagassága 820 mm, a hátsó ülés „versenyhelyzetben” eltüntethet?.
Elöl 300 mm-es tárcsa radiális Brembo nyereggel, hátul 230 mm-es tárcsa gondoskodik a lassításról, az ABS alapfelszereltség. Fordított WP teleszkópot találunk elöl, WP állítható rugó-el?feszítés? rugóstagot hátul 125 mm-es és 150 mm-es rugóúttal.
Az RC390 leng?villáját a 390 Duke-tól kapta. A fejidomban dupla lámpa kapott helyet, az indexek a tükörben vannak elrejtve. Pályamotorozáshoz vagy versenyzéshez a jobb aerodinamika érdekében a fejidom egy kifejezetten erre a célra készült elemmel letakarható. A m?szerfal teljesen digitális, sebességfokozat visszajelz?, üzemanyag szintjelz? és szervizemlékeztet? is található rajta a megszokott elemeken túl.
A tank ?rtartalma 10 liter, a motor száraz tömege 147 kg.
Az áráról és arról, hogy mikor kerül a kereskedésekbe, egyel?re nincs információ.
Legutóbbi hozzászólások