A Beast ereje egyre csak nő, miközben tömege folyamatosan csökken. Nincs ez másképp a 2020-as modell esetében sem. Az osztrák mérnököknek szükségük is van az erő növelésére, mert pár évvel ezelőtt a Beast a legerősebb csupasz címét is bitorolhatta volna, most azonban több konkurens is 200 lóerő fölé vitte a teljesítmény felső határát.
Persze, a KTM-nél pontosan tudják, hogy a lóerő nem minden, a kezelhetőség legalább annyira, ha nem fontosabb. Ezért neki is estek a váznak, és növelték a merevségét, csökkentve a súlyát. A tömeg csökkenés titka a könnyebb anyagok használata ( karbon ), valamint, hogy a térhálós váz aktív elemként használja az erőforrást.
Frissült és szintén súlycsökkenésen esett át a hátsó lengőkar. A felfüggesztéseket továbbra is a házi futóműgyártó a WP szállítja, de minden elem kimondottan a Super Duke R számára készült. A fékerő növelésének érdekében, az új Brembo nagy teljesítményű Stylema rendszer került a kerekekre. Az összes minőségi eszköznek köszönhetően a motor tömege 189 kg-ra csökkent.
Az erőforrás is kapott egy kisebb upgrade csomagot, új szelep és injektor személyében. A teljesítmény 180 lóerő 9500 fordulatnál. A motor kezelhetőségét egy hatcsatornás IMU rendszer segít, míg az információk áramlásáról egy 5 hüvelykes TFT kijelző gondoskodik.
A motort két színben vásárolhatjuk meg: klasszikus fekete és sötétkék és narancs .
Legutóbbi hozzászólások