EST. 2002

KTM 1290 Superduke R 2014: újabb fotók és infók

Az els? hivatalos bemutató cikk és akciószpot, majd a múlt héten közzétett videó után (melyen Toby Moody és Jeremy McWilliams magyarázzák el az új Duke R mibenlétét), az osztrákok nem pihennek: stratégiájuk alapeleme, hogy állandósítsák jelenlétüket a címlapon, amíg el nem jön a milánói Eicma motoros seregszemle. Jól csinálják, meg kell hagyni.

Kaptunk egy újabb rakat képet a Bestiáról (180 LE @ 8.870) és most már némi m?szaki háttérinformációval is támogat bennnket Mattighofen. A ride-by-wire alap, háromféle gyújtástérkép (Rain, Street, Sport) közül válogathat majd a felhasználó. Ezen a sorozaton egy utolsó generációs Akrapovic titán kipufogórendszer tündököl, ami 1,5 kilogrammal teszi majd könnyebbé a Duke R-t és utánozhatatlan hangzást biztosít neki, de látszódnak egyéb pikáns részletek is.

A fejlesztések egy része a MotoGP-b?l érkezik, egész konkrétan a WP kormánycsillapítását a KTM Moto3-as csapata alkalmazza. A cs?váz egy króm-molibdén szerkezet, a felfordított teleszkópokat a WP adja, 48 mm-es szárátmér?vel, a rugóstag is a WP-t?l származik, a fékek a Brembótól (radiális nyereg, négydugattyús, 320 mm átmér?j? hullámos tárcsák el?l, kétdugattyús Brembo nyereg hátul. A felnik 17′-esek, szériában jár természetesen az ABS (Bosch 9ME). A következ? KTM bemutató-epizód e hét pénteken, legyetek résen!

Képek korábbról:

KTM 1290 Super Duke R 2014

KTM 1290 Super Duke R 2014

KTM 1290 Super Duke R 2014

KTM 1290 Super Duke R 2014

KTM 1290 Super Duke R 2014

KTM 1290 Super Duke R 2014

KTM 1290 Super Duke R 2014

KTM 1290 Super Duke R 2014

ugrás fel