A KTM b?víteni kívánja a KTM 690 Supermoto felhasználhatóságát, ezért egy speciális változatot mutatott be, melyet kifejezetten azoknak szánnak, akik minden nap nyeregbe pattannak, közlekedési eszközként használják motorjukat – és nem n?ttek nagyra.
Nem vagyunk egyformák, és ezt a KTM is tudja. Az új, injektoros 690-es modellpalettájuk képes lefedni szinte minden igényt, eddig egyedül az alacsonyabb utcai motorosok voltak elhanyagolva, ?k sóvárogva tapaszthatták orrukat a KTM-szalon kirakatára, de felülni már nemigen tudtak az új LC4-ekre: túl magasak voltak a motorok, eddig.
A „leeresztett” KTM 690 SM Limited Edition rugóútjai 210 milliméterr?l 175 mm-re rövidültek elöl és hátul egyaránt, ami még így is 35 milliméterrel több, mint az utcai használatra szánt 690 Duke-nak, tehát felhasználhatóság és – mondjuk – kátyút?rés szempontjából mit sem veszített értékeib?l az agresszív egyhengeres, egyedül talán az ugratásokkal kell majd picit óvatosabban bánni…
A limitált darabszámban készül? „lowrider” KTM ülésmagassága 40 milliméterrel lett alacsonyabb (880-ról 840 mm-re csökkent), ezáltal már azon n?i motorosok el?tt is lehet?ség nyílik az osztrák gyár sportosabb, keményebb, igényesebb alkatrészekb?l épül? vasait is belevenni a szórásba, akik egyhengeres supermotók után érdekl?dnek.
Végezetül, hogy egyetlen pillantással be lehessen azonosítani ?ket, a KTM 690 Supermoto Limited Edition új grafikai elemeket is kapott.
Legutóbbi hozzászólások