Megérkeztek a gyári fényképek és a m?szaki adatok a KTM ?sszel debütáló, tavasszal a szalonokba kerül? supermotójáról, az LC 690-r?l. Hatsebességes váltójának, méreteinek és beállításainak köszönhet?en utcai, mindennapos használatra remekül alkalmas: ez volt a mattinghofeni tervez?mérnökök egyik f? célja.
Október 10-én, a kölni IFMA kiállításon mutatkozik be a KTM új supermotója, a 690 SM. A minden elemében vadonatúj konstrukciójú motorkerékpár teljesítménye kategóriájában egyedülálló: 63 lóer?. A 690 SM azonban nem csak erejével és kiváló menettulajdonságaival t?nik ki vetélytársai közül. Befecskendez?s motorja teljesíti az Euro 3 norma el?írásait, radiális els? fékjének köszönhet?en pedig különösen jó a lassítóképessége. A piac igényeinek megfelel?en lényegesen kisebb az ülésmagassága, mint a korábbi KTM supermotóké, így hétköznapi használatra is maradéktalanul alkalmas. A 2007-es modellévbe tartozó KTM 690 Supermoto forgalmazása várhatóan jöv? tavasszal kezd?dik meg.
|
A friss fejlesztés? LC4-es blokk a jelenlegi, 640 köbcentis LC4-est (a lökettérfogat növelése ellenére ez a motor könnyebb el?djénél). Az új modell m?szerpanelén fordulatszámmér? is helyet kap, maga az er?forrás pedig a hírek szerint 8.000 percenkénti fordulat fölé is képes pörögni.
M?szaki adatok
|
|
Motor 1 hengeres, négyütem? Henger?rtartalom 653,7 cm 3 Furat x löket 102 x 80 mm Teljesítmény 63 lóer? Indítás önindító Váltó hat fokozatú Üzemanyag-ellátás Keihin elektronikus befecskendezés Kenés nyomóolajozás H?tés folyadék Tengelykapcsoló hidraulikus, antihopping Váz acélötvözet Rugózás elöl Ø 48 mm , WP fordított Rugózás hátul WP központi, Pro Lever Rugóút elöl/hátul 210/210 mm Els? fék 320 mm, tárcsa, radiális Hátsó fék 220 mm, tárcsa, egy dugattyús Felnik elöl/hátul 3,5 x 17” / 5 x 17” Gumik elöl/hátul 120/70-17” / 160/60-17” Hasmagasság 260 mm Ülésmagasság 875 mm Üzemanyagtartály 13,5 liter Tömeg 152 kg
|
Legutóbbi hozzászólások