EST. 2002

KTM 690 Supermoto

Megérkeztek a gyári fényképek és a m?szaki adatok a KTM ?sszel debütáló, tavasszal a szalonokba kerül? supermotójáról, az LC 690-r?l. Hatsebességes váltójának, méreteinek és beállításainak köszönhet?en utcai, mindennapos használatra remekül alkalmas: ez volt a mattinghofeni tervez?mérnökök egyik f? célja.

Október 10-én, a kölni IFMA kiállításon mutatkozik be a KTM új supermotója, a 690 SM. A minden elemében vadonatúj konstrukciójú motorkerékpár teljesítménye kategóriájában egyedülálló: 63 lóer?. A 690 SM azonban nem csak erejével és kiváló menettulajdonságaival t?nik ki vetélytársai közül.

Befecskendez?s motorja teljesíti az Euro 3 norma el?írásait, radiális els? fékjének köszönhet?en pedig különösen jó a lassítóképessége. A piac igényeinek megfelel?en lényegesen kisebb az ülésmagassága, mint a korábbi KTM supermotóké, így hétköznapi használatra is maradéktalanul alkalmas. A 2007-es modellévbe tartozó KTM 690 Supermoto forgalmazása várhatóan jöv? tavasszal kezd?dik meg.

A friss fejlesztés? LC4-es blokk a jelenlegi, 640 köbcentis LC4-est (a lökettérfogat növelése ellenére ez a motor könnyebb el?djénél). Az új modell m?szerpanelén fordulatszámmér? is helyet kap, maga az er?forrás pedig a hírek szerint 8.000 percenkénti fordulat fölé is képes pörögni.

M?szaki adatok

Motor 1 hengeres, négyütem?

Henger?rtartalom 653,7 cm 3

Furat x löket 102 x 80 mm

Teljesítmény 63 lóer?

Indítás önindító

Váltó hat fokozatú

Üzemanyag-ellátás Keihin elektronikus befecskendezés

Kenés nyomóolajozás

H?tés folyadék

Tengelykapcsoló hidraulikus, antihopping

Váz acélötvözet

Rugózás elöl Ø 48 mm , WP fordított

Rugózás hátul WP központi, Pro Lever

Rugóút elöl/hátul 210/210 mm

Els? fék 320 mm, tárcsa, radiális

Hátsó fék 220 mm, tárcsa, egy dugattyús

Felnik elöl/hátul 3,5 x 17” / 5 x 17”

Gumik elöl/hátul 120/70-17” / 160/60-17”

Hasmagasság 260 mm

Ülésmagasság 875 mm

Üzemanyagtartály 13,5 liter

Tömeg 152 kg

ugrás fel