EST. 2002

KTM Duke 390

A KTM és India rengeteg szállal köt?dnek egymáshoz, kezdve mindjárt a narancssárgák tulajdonosi összetételével – a részvények immár mintegy 47%-át birtokolja a Bajaj Auto.

Éppen ezért illik komolyan venni az Ázsia fel?l érkez? KTM-es motoros híreket: ezek közül id?rendben a legutolsó a KTM Duke 390 – egy kisköbcentis méregzsák, amit eredetileg 350-esnek tippelt mindenki – most úgy fest, 390-es változatban mutatkozik be a milánói Eicmán, hogy 2013-tól teljes elánnal támadja a piacokat. Els?sorban majd a keletit, de belép? motorként, miért ne, Európában is sikeres lehet.

A blokk egy egyhengeres, négy szelepes, 375 köbcentis egység vízh?téssel. 45 LE körüli teljesítménye 200 km/órás sebesség felé képes repíteni a kis Duke-ot, de ennél talán jelent?ségteljesebb a 150 kg körülire várt súlyadat. Szórakoztató kis motorocskának ígérkezik! A futóm? alapvetéseit a szintén indiai származású Duke 200 és 125 adja, persze mindent a nagyobb teljesítményre optimalizáltak. A dizájn sokban nem fog változást szenvedni, de biztosan lesznek különleges ismertet?jegyei. A képen az indiai zigwheels.com grafikája látható 

ugrás fel