Newtonabbey büszkesége a német bajnokságban indul majd egy RC8R Factory nyergében. Ennek örömére a KTM ki is adott egy speciális változatot… ami nem csak grafikailag az.
De mi köze a KTM-nek McWillamshez? Egész eddig valóban nem sok volt. Csakhogy a narancsosok éppen most veszítették el egyik gyári tesztpilótájukat, Didier Vankeymulent, és a fáradhatatlan északírre gondoltak. Pontosabban a sérült holland helyettese a norvég Kai-Boerre Andersen lesz, az öreg McWilliams mintegy plusz vonulatként kapcsolódik be a világbajnokságra készül? motor fejlesztésébe.
Jeremy egyébként amióta kiszállt a GP-b?l, motorozással foglalkozik: vagy versenyez, vagy szerel, vagy gumit tesztel, vagy motort, amúgy pedig vezetéstechnikai iskolát vezet. A jobb csuklóját meg ismerjük, és e mellékelt ábra szerint ismerik Ausztriában is. Ki tudja, talán Mattighofen egy harmadik motort is felkészít majd a negyvenötödiket taposó McWilliams papának? Könnyen meglehet – a gyári Red Bull csapat mellett állítólag életrehívnak egy, az Akrapovic nevét visel? alakulatot, amelyben számítanak Jeremy-re.
A szlovén tuningcég skorpiós logója lesz ott azon a motoron, ami Assenben és Hockenheimben, a vb utolsó két felvonásán szerepel. A KTM pedig nem hagyja ki a ziccert, és limitált példányszámban kereskedelmi forgalomba hozza McWilliams gépét 180 LE körüli maximális teljesítménnyel, ‘Kit Club Race’-szerelékkel, Evo 04 kipufogórendszerrel és a hozzá tartozó gyújtástérképpel. Száz darab készül bel?le, az ára egyel?re nem ismert.
Legutóbbi hozzászólások