„Mindent a tapadás érdekében!” – szól a KTM 2012-es SX-modelljeinek szlogenje, leginkább a kétütem? krosszmotorok (125 SX, 150 SX, 250 SX) új vázára, azon belül pedig a hátsó felfüggesztés himbás mivoltára kívánnak ezzel célozni a sógorok.
2012-re elt?nik a PDS csillapítórendszer? hátsó rugóstag az olajéget?kr?l is: emlékszünk, a jöv? évi KTM endúró modelleken is kissé rácsodálkoztunk erre a sokak szemében talán visszalépésként felfogható döntésre, de ha egyszer a gyári versenyz?k azt mondják, hogy himbával jobb a kigyorsítás, akkor nincs mit tenni, a „Ready To Race-ség” érdekében kukázni kell a már nem versenyképes megoldásokat – és Antonio Cairoli (MX1), Marvin Musquin (MX2) valamint Steffi Laier (WMX) csak ért hozzá, tavalyi világbajnoki címeik a legjobb bizonyítékok.
A hatalmas és gyönyör? KTM SX-galériánk a képre kattintva nyílik meg!
(Fotók: KTM – Mitterbauer, Brabanti, Freeman, Schedl)
Az els? futóm?vet az endúróknál is említett, továbbfejlesztett 48 mm-es WP teleszkópokkal hozták újra az élmez?ny szintjére (két és négyütem?eknél egyaránt), illetve az összes motort a Pirelli legújabb krosszabroncsaival szerelik. A négyütem? családból a 250 SX-F mostantól (illetve 2012-t?l) már önindítóval kelthet? életre (!), a 450-es SX-F új példánya pedig egy új kuplungszerkezetb?l fog tudni profitálni.
A gyerekeknek szóló 50-es, 65-ös és 85-ös SX minimotorokat új, stabilabb kerekekkel szerelik, ezen felül az 50-est és a 65-öst szintén újfejlesztés?, 35 mm-es szárátmér?j? fordított villákkal, a nagyobbakat pedig (a 65-öst és a 85-öst) immár négydugattyús nyerhet felvonultató els? fékrendszerrel.
A KTM 2012-es SX-modelljeit júliustól keressétek a KTM viszonteladói hálózatában!
Legutóbbi hozzászólások