Még hogy matricák, grafikák meg kromatúrák. Egy bevásárlórobogónál egészen más az, ami számít: minél több hely, minél nagyobb rakodhatóság. Egy igazi ‘haszongépjárm?’ az Agility Carry 50. A Kymco városi ötveneséb?l vérprofi sopping-bájk lett, és ennek oka van. Jelesül, hogy az Agility, de egyáltalán a kiskerek? robogó tökéletesen alkalmas ilyen feladatok ellátására: postára, bankba, bevásárolni – vagy éppen megközelíteni az aktuális délutáni matiné helyszínét.
Nincs mese, ez a robogó a hivatásos bevásárlóké és/vagy anyagmozgatóké, segítségével pedig használói elérhetik a szakma csúcsát: az Agility 50 R12 adja alapját, de nagyon rafináltan átalakították, hogy küldetésének mindenben megfeleljen. Az, hogy harminc kilóval terhelhet?, még hagyján, vezet? és vezet? között is lehetnek súlykülönbségek.
A rakodófelületek, -kosarak és -üregek viszont kialakításukban, funkcionalitásukban verhetetlenek, a cuccok kiválóan rögzíthet?ek. Pakolhatunk a nyereg alatti csomagtartóba, a lapos lábtartóra, a pajzsrész bels? felén és a farokrészen egy-egy kisebb tárgytartó rekeszt találunk, és persze ott vannak a kosarak maguk.
A plusz kilókkal való városi lét megpróbáltatásait egy meger?sített középsztender segíti, és ami pluszt jelent egy átlag Agility-hez képest még, az az állítható hátsó felfüggesztés. Az extrák között egy speciális szélvéd? plexi is szerepel azoknak, akik a boltbajárás aerodinamikai élményét is optimalizálni kívánják, illetve akik eddig elképzelhetetlennek tartották a robogózást irattartó táska nélkül, azok számára sikerült ezt az akadályt is elhárítani.
A blokk egy ötven köbcentis négyütem?, Euro-2-es tajvani egység, természetesen ugyanaz, mint az Agility-ben. A futóm? sem változik a hátsó felfüggesztést leszámítva: 12′-es kerekek, hidraulikus teleszkóp 31 mm-es szárátmér?vel, el?l tárcsa- (110mm), hátul dobfék.
Legutóbbi hozzászólások