Tartalmas ár, min?ségi tartalom! Jön a tajvaniak els? sportos 125-öse agresszív küllemmel, pályára szánt futóm?vel, a mindennapok kényelmére hangolva. Ha Önnek olyan érzése van, mintha egy marketingszöveget olvasna, akkor Ön jó nyomon jár: így vezeti ugyanis be új termékét a gyártó. Mi itt Európa közepén olykor hajlamosak vagyunk csíp?b?l ítéletet mondani egyes távol-keleti gazdaságok produktumai felett (ugyanakkor persze fogy a robogó szépecskén), lekínaizni bármit… neki lehet esni a Quannon 125-nek is, de el?tte azért nézzük meg, jó?
Ördögi köntösben, az igazi nagymotorokra hajazó vonalakkal, agresszív fejidommal, dupla fényszóróval és kétosztatú nyereggel, ganz sportlich… a Kymco az esztétika mellett ad az ergonómiára is, ez a törekvés tetten érhet? a lábtartók elhelyezésén, illetve az utasnyereg alatti hasznos kis tárgytartó rekeszecske megléte, ahol elfér a tárcsazár vagy az összehajtogatott köpönyeg. A tank 13 és fél liter üzemanyag befogadására alkalmas.
El?l hidraulikus teleszkópvilla 33 mm-es szárátmér?vel, a nagy sporttársaktól alig elmaradó rugóúttal (125 mm), szép hatküll?s felnikkel. Nincs ok szégyenkezni a fékberendezés miatt sem: 276 mm-es féktárcsa kétdugattyús úszó nyereggel, hátul 220-as tárcsa.
Szót érdemel, ha már felszereltségr?l van szó, a digitáis kijelz?vel ellátott m?szerpanel, amelyen analóg fordulatszámmér? is helyet kapott.
A Quannon szíve egy négyütem?, leveg?-olajh?téses egyhengeres blokk, amelyet 22 mm-es, Euro-3-homológ karburátor etet. Teljesítménye maximumát 10 ezer percenkénti fordulat körül adja le (13,1 LE), míg legnagyobb nyomatékát – 9,9 Nm – 8.000-nél éri el. Egyel?re csak ezzel a fényezéssel kerül a kereskedésekbe, mintegy 2.800 eurós európai listaáron.
Legutóbbi hozzászólások