EST. 2002

Kymco Super 8

Új ötven köbcentis, hegesztett acélvázas, négyütem? Kymco-robogó van érkez?ben: egy könnyed, ám robosztus, sokoldalú, ám sportos – na meg gazdaságos – modell: vagyis elvileg tud mindent, amit egy századeleji segédmotorkerékpárnak tudnia kell. 17 mm-es karburátorral szerelik, ez a vízszintes egyhengeres motor fölé került és egy jókora airbox fel?l jön belé a fuvallat.

Mindössze 108 kilogrammot nyom, ehhez a tömeghez ideálisak a 14′-es, ‘közepes’ kerekek (gumik: 100/80 ill. 120/80). El?l egy hagyományos, 33 mm szárátmér?j? villa kapott helyet 25°-os szöget bezárva, a lassításért pedig egy 240 mm-es acél féktárcsa egy egydugattyús úszó nyereg felel. A hátsó tárcsa 127,5 mm-es.

A m?szerpanel kett?s rovátkázású – km/óra és mérföld/óra – ; benzinszint-jelz?, digitális óra és az index- és fényszóró visszajelz?i helyezkednek el rajta. Hasznos rakhely a Super 8-on: a nyereg alatt egy jet bukósisak, es?kabát meg más hasznos apróságok könnyedén elférnek, külön tárgytartó rekesz viszont nincs rajta.

Van viszont két támasztó, egy oldal- és egy középsztender. Az ár ‘tartalmasnak’ ígérkezik, négyszázezer forint körül várható. Kiegészít?ként sokféle hátsó csomagláda választható: 30, 35 vagy 47 literes is akár, mattfekete színben vagy a fényezéssel megegyez?ben.

ugrás fel