Elektronikus befecskendezéssel a karburátorok helyett és az Euro-3 környezeti normának való megfeleléssel lép színre a Kymco nagytest? robogója, a félezres XCiting, követve a kor és a piac igényeit. Alapvet?en nem sok mindenben változott a tajvaniak munkája, még azt sem lehet mondani, hogy az injektorok érkeztével jelent?sen n?tt volna a teljesítmény.
S?t egyáltalán nem n?tt a karbis változatéhoz képest: 27,5 kW (37,1 LE) a közölt gyári adat 7.500 percenkénti fordulat mellett, a forgatónyomaték maximuma 37,1 Nm 5.000-en. Az er?forrás viselkedésében viszont már van javulás, állítják: az er?leadás lineárisabb, ami köszönhet? a blokk új csapágyazásának is. A váz, a felfüggesztések terén nincs változás, ám a hátsó és az els? féket ezen már külön-külön adódik mód kezelni.
|
Tagadhatatlan, hogy minden eddiginél sportosabb vénájú az Xciting, amely egy kimondottan vad R verzióval b?vül. Lóer?k tekintetében ez ugyanannyit tud, a körítés viszont más: lendületes grafika, eltér? beállítások és feljavított fékberendezés hullámos féktárcsákkal és a figyelemfelkeltés érdekében vörösre fényezett nyergekkel. Jól látszik a távol-keleti gyár törekvésein, hogy igyekeznek naprakészek lenni és versenyképes modelleket piacra gurítani: az Xciting 500i legnagyobb üt?kártyája persze továbbra is a viszonylag alacsony ár.
|
Legutóbbi hozzászólások