A széria-szélvéd? f?leg a fránya téli id?szakban hasznos, mivel csak
a bukósisak legteteje illetve a vállrészek nincsenek takarásban. A nyereg elhelyezése
(magasság: 800 mm) tulajdonképpen mindenki számára kényelmessé teszik a járm?vet,
talán csak a túl széles lábtartó lehet zavaró a piros lámpáknál, várakozáskor,
áll a Yup nemzetközi tesztjeiben.
A négyütem?, 251 köbcentis, folyadékh?téses motorblokkal már találkozhattunk
a Grand Dink-en: 18,6 LE-s maximális teljesítménye (13,7 kW 7.250 fordulaton,
19,7 Nm 5.500-on) nem nevezhet? botrányosan robbanékonynak, de tökéletesen elég
arra a feladatra, amire a Yup való, azaz városi használatra. Külföldi tesztel?k
egybehangzóan állítják, hogy a motor használat közben maradéktalanul igazolja
jóhírét, megbízható és kiegyensúlyozott. A Yup megjelölt végsebessége 119
km/h, ez kellemes tempó a külvárosi- vagy autópálya-forgalomban is.
Futóm? tekintetben sajnos hasonló jókról nem számolhatunk be. Idézünk: ‘Amilyen
er?s a Yup szíve, olyan határozatlanok a lábai. Igaz ugyan, hogy b?séges
motortérfogata ellenére kimondottan városi robogó, a felfüggesztései puhák,
ráadásul nagyon. F?ként vonatkozik ez a villára, a járgány eleje nagyon ideges,
kevéssé hatékony hidraulikája nem sz?ri meg a nagyobb útegyenetlenségeket, és
ezt bizony az ember keze érezheti meg. Hátulra került a súly túlnyomó része,
ott valamivel mégis jobb a helyzet.’
Nagyon pontos, agilis és fáradhatatlan ugyanakkor az áttétel, menet
közben nem érz?dik túlzottan a robogó 153 kg-os tömege.
A Kymco Yup 250 ára 3.100 euró körül van Európában.
Legutóbbi hozzászólások