Pislákol még a Lambretta, de ha róla van szó, ez a pislákolás is ragyogásnak t?nik. Egyedi robogók a klasszikus vonalak mentén, a XXI. század tizes éveiben, aki fogékony a retróra, azonnal beleszerelmesedik.
Éppen Milánóban, szül?városában tért vissza a nemzetközi porondra a gyártó – itt, az Innocenti m?vek falai között kezdte meg m?ködését a két háború között, az olasz gazdasági bumm idején, és folytatta azt egészen 1972-ig. Aztán indiai kézre került a brand, és 1997-ig m?ködött a termelés, egyre kisebb volumenben. Ezen id?szak alatt ikonná vált, és – hasonlóan a Vespához, melyet az újkori Lambretta-marketingosztály rövidke promóvideójában azonnal betámad – formavilága összetéveszthetetlen. A videóra visszatérve: a fiatalosság, lendületesség oké, a kóstolgatás is elmegy, a darazsak viszont tavasszal nem szállnak virágról virágra, hiszen azok a méhek…
Az új modell, a Lambretta LN az ’50-es, ’60-as éveket idézi meg, különöseb a korai hatvanas évek Special családját. A mérnökcsapat teljesen olasz, a gyártás viszont a távoli keleten, míg a végs? összeszerelés Itáliában történik. Hogy ez a min?ség rovására megy-e, az ránézésre nem állapítható meg, az els? tesztek, de sokkal inkább a felhasználói tartóstesztek mondanak majd ítéletet a modell felett. A tervek mindenesetre nagyratör?ek, a cég szeretné, ha újra Lambretták népesítenék be az olasz városokat, tereket. Meg persze a nem olaszokat is.
A blokk egy 125 köbcentis, négyütem? egység, modern és gazdaságos, ahogy az elvárható. Az olasz bels? piacra kihoznak egy 151 köbcentis változatot is, ugyancsak 4T kivitelben
Legutóbbi hozzászólások