Reneszánszát éli a sor háromhenger, gyárak és épít?k veszik el? a bevált er?forrást. Így tett a németországi székhely? Custom Wolf is. Wolfék a ’70-es évek egyik közkedvelt sportmotor- márkájának, a Laverdának 1000 köbös motorját épitették át.
A fiúk eddigi munkáit átnézve hatalmasat sikerült fejl?dniük az elmúlt években. Mostani építésük átgondolt, letisztult és költségekben sem követethetlen. Korunk épít?i gyakran esnek abba hibába, hogy túlzásokba esnek, azaz a piacon kapható legjobb, de mindenképpen legdrágább anyagokból készítenek motort.
A Custom Wolfnál megtalálták az arany középutat. Megfelel? min?ség? eszközökkel dolgoztak a használtpiacról és egy saját színnel egyediséget is sikerült varázsolniuk a motorra. A szín természetesen narancsárga, ami a Laverda gyári szine.
A mart alkatrészek nagyon magas szint?ek és az alkotók keze munkáját dicsérik. A m?szerfal Motogadget analóg sorozat, míg a kipufogót a Lafranconi készítette.
Az els? futóm? egy MV Augusta F4-b?l származik. Azonban a szárakat motorhoz ill? színnel eloxálták. A leng?villa is olasz, méghozzá egy Benelli TNT 1130-r?l került a Laverdára, némi átalakitással. Központositották a hátsó rugóstagot, új tankot és fejidomot készítettek.
A Ducati Paul Smart füzött kerekek jól illenek a szell?s vázszerkezethez és még átláthatóbbá teszik a megjelenést. Sikerült új köntösbe öltöztetni az olasz sportmotort, meg?rizve a kor jegyeit és a márka szinvilágát.
Legutóbbi hozzászólások