Éjjel minden rendben ment, már ha lehet egyáltalán ilyet mondani a vaksötétben való száguldásra. Az élen haladó Suzuki n.1-nek motorgondok miatt kellett a boxba gurulni, ezalatt a Yamaha végig kint volt a pályán.
A biztonsági autó kétszer jött be, el?ször fél tíz körül (Fichet esett
csúnyán: lábtörés, mellkasi trauma), majd hajnali fél kett?kor (olajfolt az aszfalton).
A végjátékban aztán a Kawasakit még két csapás érte: elvesztették a stocksport kategória vezet? helyét, amely így az összetett ötödik yamahás Team Acropolis ölébe hullt, Bolligerék pedig az ötödikr?l a hatodik helyre csúsztak le, miután m?szaki okok miatt szerelni kényszerültek.
830 kör, 3.470 km megtétele után a GMT 94 csapat R1-ét intették le els?ként, húsz másodperccel kés?bb az 1-es Suzuki Castrol érte el a kockás zászlót, 7 kör hátránnyal pedig a másik gyári GSX-R következett. A tavaly szerencsétlenül járt Costes, Gimbert, Checa hármasnak nagy elégtételt jelent ez a gy?zelem: 2004-ben a végjátékban kellett kiállniuk kuplungprobléma miatt.
Masters of Endurance, Le Mans-i 24 órás távolsági verseny, végeredmény
Csapat
|
Versenyz?k neve
|
Motor
|
|
1.
|
GMT 94
|
GIMBERT S. COSTES W.CHECA D.
|
YAMAHA R1
|
2.
|
Suzuki Castrol Team
|
KITAGAWA K. CHAMBON ST. LAGRIVE M.
|
SUZUKI GSXR
|
3.
|
Suzuki Castrol Team
|
DIETRICH G. FOUR O. COXHELL C.
|
SUZUKI GSXR
|
4.
|
National Motos
|
GABBIANI G. SCARNATO S. JERMAN I.
|
HONDA CBR
|
5.
|
Team Acropolis EMS 99
|
FASTRE G. WEYNAND M. FISSETTE M.
|
YAMAHA R1 (STK)
|
6.
|
Bolliger Team Switzerland
|
KELLENBERGER M MORILLON D. STAMM R.
|
KAWASAKI ZX10
|
7.
|
Team AM Moto Racing
|
HARS J. LALEVEE M. HERNANDEZ S.
|
SUZUKI GSXR
|
8.
|
JLC Moto Ulteamatum
|
BARATIN A. THURET E. CHERON E.
|
SUZUKI GSXR
|
9.
|
Decibels Endurance 33
|
BAKER R. CUZIN B. GILES P.
|
YAMAHA (STK)
|
10.
|
Team DAP Moto 91 Mobil 1
|
MIZERA E. JOND F. JOND S.
|
HONDA CBR
|
Köszönet a fotókért Borsay Szabolcsnak.
Legutóbbi hozzászólások