EST. 2002

Le Mans: pole

125cc

A svájci Thomas Lüthi lett a leggyorsabb a nedves pályán, els? sorban még Kallio és Faubel. Talmácsi a negyedik rajthelyet szerezte meg, tehát els? sorból indulhat. A tempó lassabb a tavalyinál, Barbera illetve Dovizioso tavalyi körrekordjai érintetlenek maradtak. A pole-ban pedig az Elit csapat Hondája Lüthivel a nyeregben, a sokat látott és nagy múltú Sepp Schloegl-lel a boxban. A helvét mell?l Mika Kallio startolhat vasárnap: a finn szeretné visszavenni a 125 vezetését. Héctor Faubel alatt ott van egy remek Aprilia, Talmácsi Gábor pedig a Q1 harmadik helye után újra az els? sorból l?het ki.

Simoncelli a legjobb olasz pilóta az ötödik helyen, ráadásul az esélyes Mattia Pasini visszamondta az indulást, miután pénteken két helyen is eltört a csuklója. Poggiali szintén esett – méghozzá csoda nagyot – és csak 16.

Tóth Imre a Team Hungary színeiben javított, a 19. helyr?l indulhat.

A Faster Management beszámolója Talma 2. napjáról: A Francia Nagydíj második napjára is felemás id?járás volt jellemz?. Míg a délel?tti szabadedzésen vizes aszfalton mentek a pilóták, délután az id?mér?re felszáradt a pálya. Talma az els? tréningen megismételte a tegnapi els?ségét, majd a kvalifikáción a 4. lett – javítva ugyan a tegnapi eredményén. Gábor elmondta, hogy ma valamiért nem érezte annyira a motort, mint tegnap. Több beállítást is kipróbáltak a versenyre. Az edzés közepén a 3 KTM egymás után ment, el?l Kallio, utána Simon, majd Talma, de az egyik kanyarban Simon nagyon nagyot bukott és egy másik versenyz?t is kiütött ezzel, akit végül Talma mentett meg a komolyabb sérülést?l ugyanis gyors reflexének köszönhet?en sikerült id?ben kikerülnie. Így végül mindketten a sóderágyban kötöttek ki, de szerencsére Talma nem esett el. Viszont ennek következtében ki kellett állnia a boxba gumit cserélni és megtakarítatnia a motort. Mikor újra vissza tudott jönni a pályára túl sok id? nem maradt az edzésb?l, de így is sikerült mennie még néhány kört. Az utolsó körben Luthi mögött ment. Azt mondta, hogy a svájcinak biztosan sikerült a lehet? legtökéletesebb beállíásokat megtalálnia, mert egyszer?en utolérhetetlen volt. De aggodalomra semmi ok, hiszen Talma az els? sorból várhatja holnap a versenyt, ami szinte felér egy pole pozícióval az ? rajt-technikája mellett.

125cc, a rajtrács összetétele:

1. T.LUTHI SWI 1’43.405 HONDA
2. M.KALLIO FIN 1’43.688 KTM
3. H.FAUBEL SPA 1’43.939 APRILIA
4. G.TALMACSI HUN 1’43.940 KTM
5. M.SIMONCELLI ITA 1’44.005 APRILIA
6. L.PESEK CZE 1’44.088 DERBI
7. F.LAI ITA 1’44.201 HONDA
8. J.SIMON SPA 1’44.325 KTM
9. M.DI MEGLIO FRA 1’44.468 1’44.474 HONDA
10. S.GADEA SPA 1’44.610 APRILIA
11. A.MASBOU FRA 1’44.694 HONDA
12. P.NIETO SPA 1’44.770 DERBI
13. J.OLIVE SPA 1’44.791 APRILIA
14. T.KOYAMA JPN 1’44.820 HONDA
15. M.POGGIALI RSM 1’45.000 GILERA
16. M.PASINI ITA 1’45.001 APRILIA
17. M.HERNANDEZ SPA 1’45.014 APRILIA
18. A.BAUTISTA SPA 1’45.019 HONDA
19. I.TOTH HUN 1’45.120 APRILIA
20. S.CORTESE GER 1’45.147 1 HONDA
21. T.KUZUHARA JPN 1’45.157 HONDA
22. A.RODRIGUEZ SPA 1’45.157 HONDA
23. L.ZANETTI ITA 1’45.521 APRILIA
24. J.MIRALLES SPA 1’45.629 APRILIA
25. A.ESPARGARO SPA 1’45.651 HONDA
26. J.CLUZEL FRA 1’45.838 HONDA
27. D.GIUSEPPETTI GER 1’45.906 APRILIA
28. V.BRAILLARD SWI 1’45.916 APRILIA
29. J.CARCHANO SPA 1’46.068 APRILIA
30. F.SANDI ITA 1’46.084 HONDA
31. R.DE ROSA ITA 1’46.215 APRILIA
32. M.GINES FRA 1’46.291 HONDA
33. M.LUSSIANA FRA 1’46.415 HONDA
34. N.TEROL SPA 1’46.460 DERBI
35. A.IANNONE ITA 1’46.470 APRILIA
36. M.PIRRO ITA 1’46.616 MALAGUTI
37. R.SCHOUTEN NED 1’46.649 HONDA
38. K.ABRAHAM CZE 1’47.154 APRILIA
39. Y.DESCHAMPS FRA 1’47.358 HONDA
40. G.PELLINO ITA 1’47.781 MALAGUTI
41. A.MICHEL FRA 1’48.485 HONDA

ugrás fel