EST. 2002

Lehullt a lepel az új Suzuki GSX-R1000-r?l

Koncepcióként mutatta be tavaly, gyártásra kész változatként idén a Suzuki az új GSX-R1000-t Kölnben.

A Suzuki célja nem más, mint visszaszerezni a trónt az ezres sportmotorok mez?nyében.

Hogy miben új az új GSX-R?

– Teljesen új, 10%-kal könnyebb, 20 mm-rel keskenyebb, kompaktabb váz.
– teljesen új, 999,8 köbcentis, DOHC soros, négyhengeres, 199,27 lóer?, 117,6 Nm er?forrás
– 14 500 rpm maximális fordulatszám
– 199,27 lóer?, 202 kg
– gyorsulásmér? és giroszkóp (IMU)
– d?lésszög-érzékeny, tízfokozatú kipörgésgátló az R változatban
– háromféle üzemmód
– gyorsváltó és rajtelektronika
– Showa Big Piston teleszkópok, a GSX-R1000R-en Showa Balance Free teleszkópok
– 320 mm féktárcsák Brembo radiális, monobloc nyereggel elöl, 220 mm tárcsa és Nissin egydugattyús nyereg hátul
– LED világítás és irányjelz?k

Két változatban lesz elérhet?: a GSX-R1000 és a korlátozott darabszámban megvásárolható GSX-R1000R.

A Suzuki azt mondja, ez a leger?sebb, a legdurvábban gyorsuló és a legtisztábban járó GSX-R1000, amit valaha építettek. A legkompaktabb, aerodinamika és kezelhet?ség szempontjából is csúcs, lágyabb gázreakcióval, hatékonyabb égéssel.

Naná! Bármi másnak mi értelme lett volna?

Suzuki GSX-R1000 2017

Suzuki GSX-R1000 2017

Suzuki GSX-R1000 2017

Suzuki GSX-R1000 2017

Suzuki GSX-R1000 2017

Suzuki GSX-R1000 2017

ugrás fel