EST. 2002

Lewis Hamilton motorja

Már évekkel ezelött írtunk arról, hogy a Mercedes valószín?leg megvásárolja az MV Agusta motorgyárat. Bár ez teljes mértékben nem történt meg, de a Daimler 25% részesedést már vásárolt a cégben.

Folyamatosak a marketing akciók. Id?nként felt?nik egy MV egy Mercedes mellett, vagy éppen az F1 világbajnokának készítenek a varesei gyárban egy speciális modellt a Dragsterb?l.

Az új háromhengeres er?forrás, ami a Dragster, F3, Rivale, Stradale, és Turismo Veloce modelleket is mozgatja, némi változtatáson esett át. Mostantól megfelel az Euro4-es szabályzás követelményeinek. Ennek köszönhet?en nehezebb és gyengébb is lett. 125 lóer?r?l lecsökkent 116 lóer?re a legnegyobb teljesítmény. 

Lewis Dragsterje közel 50 apróságban különbözik az alap modellt?l. De ez talán mindegy is, mert az eredmény telitalálat. Kicsi, sportos, de mégis kidolgozott és egyedi motort alkottak a versenyz? részére, aki boldogan motorzik új Agustáján. Ezt persze mi is megtehetjük, csak pár euróval kell többet fizetnünk 24.000 eurónál. 

A f?zött kerék, az eloxált els? villák és a rengeteg mart kiegészít? valóban egyedivé varázsolta az amúgy sem unalmas koncepciót.

Nem lep?dnénk meg, ha hamarosan felt?nnének a Mercedes szalonokban az MV-k, vagy csak egy-egy példány. Mindkét gyárnak jót tenne az együttm?k?dés er?sítése. A Benz fiatalít megjelenésben, az MV pedig stabilabb anyagi háttérrel rendelkezne, ahogy már most is teszi. Ezt els?sorban alkatrész ellátásra fordította, de jól jönne egy versenyképes dealer hálózat is, ami a Mercedesnek pont van egy.

Lewis Hamilton MV Augusta

Lewis Hamilton MV Augusta

Lewis Hamilton MV Augusta

Lewis Hamilton MV Augusta

Lewis Hamilton MV Augusta

Lewis Hamilton MV Augusta

Lewis Hamilton MV Augusta

Lewis Hamilton MV Augusta

Lewis Hamilton MV Augusta

Lewis Hamilton MV Augusta

Lewis Hamilton MV Augusta

Lewis Hamilton MV Augusta

Lewis Hamilton MV Augusta

Lewis Hamilton MV Augusta

Lewis Hamilton MV Augusta

Lewis Hamilton MV Augusta

Lewis Hamilton MV Augusta

ugrás fel