EST. 2002

Lorenzo a Ducatinál?

Egy spanyol rádió szerint Jorge aláirt egy el?szerz?dést a Ducatival 2015-t?l. A spanyol versenyz? kontraktusa 2014-ben lejár a Yamahánál, így elvileg nincs akadálya az átigazolásnak.

Ez természetesen csak elmélet és a Ducati teljes er?vel tagad. A hír több szempontból is érdekes. Az els? maga Jorge szerepe, nincs az a logikai érv amivel magyarázható lenne az átszerz?dés. Még akkor is ha a felröppent információ szerint az olaszok a jelenlegi évi 9 millió eurós fizetést 15 millióra emelnék.

Jorge Lorenzo 

Csak óvatosan, Uraim, a végén még áttolják a Ducatihoz!

A második a motor. Jelenleg egyetlen versenyz? lenne képes üt?képesen harcolni a Ducatival, de ? épp Ausztráliában szenved a kimagasló h?ségt?l és esze ágában sincs újra versenyezni.

Eddig tehát semmi nem mutat arra, hogy a hír igaz lenne, csak, hogy a harmadik szempont képes minent felboritani. Megfelelni az új tulajdonosnak. A Ducatit az Audi csoport birtokolja, ami több mint t?ke er?s és innovativ. A német logika biztosan meg fogja kérd?jelezni a jelenlegi projektet. Minek csinálni valamit ha nincs eredménye?

Tehát vagy ki kell vonulni vagy eredményt kell felmutatni. Ha a második mellett döntenek az olaszok akkor mindenképpen egy teljesen új motort kell tervezni, mert a jelenlegi nem üt?képes a japánokkal szemben. Ha pedig komolyabb t?két ölnek a fejlesztésekbe, akkor kell valaki, aki célba is juttatja és lehet?leg els? helyen. 

Ha megvan a kiválasztott, akkor azonnal meg kell vele állapodni, hogy a fejlesztések aktiv szerepl?je lehessen még ha csak elvi sikon is haladnak a munkák. A Ducatinak ha lépnie kell az Audi nyomására, akkor két pilota közül választhat. Marquez és Jorge. Rossi már volt, Pedrosának pedig nem feküdne a Ducati, még ha teljesen átépítik, akkor sem (mármint a Ducatit). Jorgéban viszont megvan a t?z és gy?zni akarás. Marquez nem mozdul a Hondától és a legjobb technikától. Bolond lenne. 

Mi sem gondoljuk, hogy Jorge rohanna a Ducatihoz, de tény, hogy ha az olaszok akarnak, akkor tudnak egy teljesen új motort építeni de az eredményességhez mindenképpen komoly versenyz?re is szükségük van. A pénz pedig nem lehet akadály.

De addig is gyönyörködjünk a világ egyik legjobb motorosának hihetetlen technikáájában – ahogy éppen füvet nyír. Nem álitjuk, hogy ez minden id?k leghatékonyabb csomagja, de hogy mi órákig tudnánk nézni a hasonló felvételeket, az biztos.

Dobj egy like-ot, ha szerinted is jól nyír f?vet Lorenzo az M1-gyel.

ugrás fel