Pedig a sepangi tesztsorozaton, Malajziában a Desmosedici nem mutatott túlzottan
nagy hátrányt a Honda RC211V-vel szemben: ‘Sepangban tényleg nem ment rosszul
– jegyzi meg Loris – talán épp azért, mert nem tör?dtem az id?eredménnyel, míg
Max és Vale 101%-ot hoztak ki magukból, csak hogy túlszárnyalják egymást’.
Jótanácsok a két ellenlábasnak? ‘Valentino és Max mindig is riválisok
voltak, ezt kár tagadni. Nem hinném, hogy az én tanácsomra szorulnának. Úgy
vélem, hogy az ? szembenállásuknak egy igazi gy?ztese lesz, ez pedig maga a
show, maga a néz?közönség. Magam részér?l mindent megpróbálok a Ducatival, mert
egy fantasztikus csapat, tényleg mindenben támogatnak engem. Azt hiszem, jó
id?ben érkeztem a jó helyre. Pozitív a világképem.’
Capirossi oldalán egyébiránt a Superbike-ból frissiben érkezett Troy Bayliss
száll majd harcba a Ducati sikeréért: ‘Nagyon éles váltás ez nekem – mondta
az ausztrál – mert a MotoGp-ben bizony gyorsak a gépek. Max és Vale valóban
hihetetlenül jók, de Loris nem kevésbé. Ez egy teljesen más ritmusú világ, id?re
van szükségem, hogy megszokjam. Ami azt illeti,jó úton haladok: a tesztek nagyszer?en
sikerültek.’
Az SBK-hoz képest felmerül? technikai különbségeken túl Bayliss még egy dolgot
említ: ‘Eszméletlen,hogy mennyi a pletyka a MotoGP-ben…
Sokkal nagyobb
a rivalizálás,mint mondjuk a Superbike-ban. Én egyáltalán nem aggódom emiatt,
járom az utamat.’
Capirossi, Bayliss – ?k jelentik most a Ducati reményét a sikerre. Kevesebb,
mint két hónap múlva érkeznek a válaszok a versenypályáról.
Legutóbbi hozzászólások