A motor alapja egy Kawasaki ZRX 1200, amit az LSL cég krefeldi m?helyében szétkaptak, és a blokkot odaadták a Kawa specialista RMI cégnek, akik átdolgozták a hengerfejet, lekönnyítették és kiegyensúlyozták a f?tengelyt, módosították a dugattyúkat, vékonyabb hengerfejtömítést kapott új vezérm? tengelyekkel, átalakították a leveg?sz?r? házat ami egy K&N leveg?sz?r?t is kapott, a karburátorba egy DynoJet kittet ápítettek, végül rácsavaroztak egy komplett Devil 4-1-be rendszert.
Így 155 lóer?t értek el 124 Nm nyomatékkal 7.000-es percenkénti fordulaton, de 4.500-nál már 100 Nm fölött van a nyomaték!
Persze a futóm? sem maradt széria, a komplett els? villa Svédországból származik, a hátsó gátlókat pedig a Wilbers készítette személyre szabottan. Az els? teleszkópokat LSL villahídak tartják mereven. A féknyergek a japán Nissint?l, a radiális pumpa pedig a Magurától származik, ezeket Goodridge fémhálós fékcsövek kötik össze a tökéletes fékhatás érdekében.
Ugyancsak a Goodridge szállította az olajh?t? csövet is eloxált alumínium fittingekkel. A m?szerek a Moto Detail-tól jöttek A kormánycsutkák, a CNC-n mart lábtartók, és a bukógombák mind az LSL termékei. Persze minden TÜV bizonyítvánnyal, kivéve a Dymag által szállított karbon kerekek, amiket csak pályán lehet használni!
A motor új gazdát keres, ára 17.900.- Euro ha érdekel vedd fel a kapcsolatot Borsay Szabolccsal az LSL Magyarországi forgalmazójánál, az X-BIKE-nál.
Legutóbbi hozzászólások