EST. 2002

M1nsk R250 és C4250

Az új tulajdonos és a management valóban mindent megtesz azért, hogy talpra állítsa a minszki motorgyártást. Alig mutatták be túraendúrójukat, máris itt van két újabb modell.

M1nsk R250

Az er?forrás azonos, így megközelít?leg a teljesítmény is. A most bemutatott R250 szintén 26 lóer?s, hatsebességes váltóval szerelik, és 145 km/h végsebességre képes. Súlya azonban sokkal kedvez?bb, 123 kg szárazon. Elöl egy 300 mm-es, hátul pedig egy 200 mm-es tárcsafék gondoskodik a megfelel? féker?r?l.

Az árát még mindig csak becsülik, valószín?leg 3000 euró körül lesz.

M1nsk R250

M1nsk R250

M1nsk R250

A C4 250 jelzés a modellcsalád naked verzióját takarja. Itt eltért a gyár az eddigi papírformától: a teljesítményt lecsökentették 19 lóer?re, ennek megfelel?en az er?forrás ötsebességes váltót kapott. A végsebességet 110 km/órában adta a meg a gyártó. Eltér? a fékrendszer is, ellentétben a testvérmodellekkel itt elöl két tárcsafék lassítja a C4-et. Fém fékcs?vel, sebességfokozat visszajelz?vel és üzemanyagszintjelz?vel is ellátták a kis M1nsk nakedet. Súlya kicsit nagy, 155 kg, igaz, 16,5 literes üzemanyagtartállyal szerelik.

Pontos ára nem ismert, sajtóforrások szerint 2400 euró körül várható.

M1nsk C4 250

M1nsk C4 250

M1nsk C4 250

M1nsk C4 250

ugrás fel