Egy tet? alatt a tavalyi sorozat második és harmadik helyezettje.
Toni Elias és Roberto Rolfo tán a két legakreditáltabb pályázó
Manuel Poggiali trónjára. Nagyvonalúak, magasra teszik a mércét, és az egészhez
jó szelük van. A Honda RSW 250-t?l a HRC maga is rengeteget vár,
hosszú ideje következetesen dolgozik a negyedliteresen. És, ami szintén nagy
el?ny: a szponzori háttér is teljes mértékben biztosított, hála a Spanyolország
legszívottabb cigarettáját, a Fortunát forgalmazó Altadis csoportnak. Ugyanez
a cég áll Rossiék mögött a legmagasabb kategóriában, ugyanezzel a gy?zelemre
tör? szemlélettel.
A dohányiparosok szerint: "Tavaly Roberto révén sikerült bevezetni
a Fortunát Olaszországba, de mivel mi spanyol márka vagyunk, szükségünk
volt egy spanyol versenyz?re is. Elias lett a mi emberünk." Nos, dióhéjban
ennyit a szponzorokról.
A Honda 250cc-s csapatának madridi bemutatkozóján kiderült, hogy az Elias-Rolfo
duett nem tervez megtorpanni a (természetesen idén begy?jtend?) negyedliteres
bajnoki címnél: a végállomás a MotoGP. Err?l nyíltan senki sem beszélt, csak
maguk a versenyz?k ejtettek el egy-egy szóval többet a kelleténél. Hivatalos
meger?sítések persze nincsenek, új debütánsok azonban könnyen lehetnek a 2005-ös
rajtrácson.
A távoli múlt fürkészéséb?l vissza jelenbe: most hétvégén a két fenegyerek
Valenciában tesztelt, el?ször az új RSW-vel. A motorhoz f?zött elvárás kimondottan
és egyértelm?en az, hogy megverje az Apriliát, amely az elmúlt id?szak tapasztalatai
alapján a kategória meghatározó ereje. A nemes cél érdekében jópár lóer?vel
n?tt a Honda teljesítménye (f?leg egyenesben), ám részletekr?l csak kés?bb
lesznek értesüléseink. A másik oldal, Noale ezzel szemben egy, a versenyz?k
szempontjából könnyebben kezelhet?, kényelmesebb motort rakott össze.
2004 minden bizonnyal nagyon izgalmas évad lesz a 250-ben: a hangulat
már most vibráló, az egymásnak feszül? márkákban és pilótákban b? egy hónappal
a rajt el?tt is már túlbuzog az egészséges versenyszelleme. Nem rossz egy olyan
motorosztálytól, amit nemrégiben majdhogynem leírtunk slampossága miatt. Hír
még, hogy a 250cc küzdelmei 2009-ig mindenképpen rajta maradnak a gyorsasági
vb palettáján, erre szövetségi meger?sítés van. Jöjjön, aminek jönnie kell.
Legutóbbi hozzászólások