EST. 2002

Makaó, Bitti és a többiek

Bitti beszámolóját olvashatjátok megfüszerezve némi videóval amit azért gyüjtöttünk össze, hogy mindenki betekintést nyerjen a motorsport egyik igen érdekes versenyébe.

Bitti: Valóra vált az álmom!

A top 20 volt a célom, és törött lábbal is tizenkilencedik lettem, ezzel azonnal meghívást kaptam a következ? évi versenyre a rendez?kt?l. A warm upon görcsös voltam. A versenyen nagy harcok voltak. A három nap alatt szétrugdostam a váltót a rossz lábammal. Ezért csak úgy tudtam visszaváltani, hogy a kuplungot holtjáték nélkülire kellett állítanom. A rajtom rosszul sikerült, végig zárkóznom kellett és csatáznom. Nehezen verg?dtem át magam a lassabb versenyz?kön. Mindegy, mi lettünk a legjobb csapat, elértem a kit?zött célt, és a jöv?m biztosított. Nagy fegyvertény hogy elvertem az ICE Valley BMW-s Ben Wylie-t, aki Terlickóban harmadik lett a Grand Finálén, amikor én csak huszadik, és kilenc másodperccel jobb volt, mint én. Ennyit fejl?dtem szeptember másodika óta. Még nehezen dolgozom fel ezt a sok jót, de már nagyon rámfért.

Alpinestars S-MX6

Köszönet a sok szurkolásért és támogatásért. Szeretném megköszönni az évet mindenkinek, aki az eddig képeken is látszott a ruhámon. Els?sorban a Red Line-nak, és azoknak is nagy köszönet, akik lemaradtak, de nélkülük nem kerültem volna év végére ilyen formába: H-Motonak és Kelemen Krisztiánnak, a Polidomnak, a DanGer Bikesnak, és a Superzone-nak is. Természetesen nem szabad elfelejtenem Dr. Popik Ervin f?orvos barátom áldozatos munkáját a lábtörésem leggyorsabb javulása érdekében.

Hutchinson, Rutter és McGuinness álltak az els? sorba Makaóban, és végül az – egyébként szintén sérülten, láb-m?tét után lábadozó – Hutchinson nyerte meg a viadalt, 18 hónapnyi kihagyást követ?en! Hihetetlen teljesítmény, hibátlan motorozás! A GP-t két körrel lerövidítették, miután a kawasakis Dean Harrison balesetezett és a pálya közepén maradt. Hutchinson két mp-s el?nyt tartott Michael Rutterrel szemben, aki Gary Johnsonnal vívott meg, aki remekelt a verseny elején. Nem fért föl a dobogóra a Honda TT Legends motorján John McGuinness, ? már 23 mp lemaradással ért célba az eleje mögött.

A verseny 

A verseny belülr?l egy Gyrcam segitségével

ugrás fel