Nevezetesen hogy képviseltessék magukat a 250 köbcentis nagy kerekű robogók mezőnyében, ahol már így is van néhány etalonmodell (Beverly, Scarabeo…). Meglehetősen kevés az információ a Passworddel kapcsolatban, de az biztos, hogy az elképzelés komoly.
Az olasz robogó szíve japán: egy egyhengeres, vízhűtéses Yamaha blokkot szerelnek a járgányba, amely 20,8 LE leadására képes 7.500 percenkénti fordulaton. A Password kerekei 16 colosak lesznek, azokon jókora gumikkal (110/70 elöl, 140/70 hátul). A gyár nagy vezetési agilitásra törekszik, ennek megfelelően figyelemre méltó a mindössze 155 kg-os közölt tömeg és a viszonylag rövid, 1.484 mm-es tengelytáv. Az adatok sportos vezetést sejtetnek.
A fékek is hatalmasak, már-már szenzációszámba menően: elöl dupla tárcsa végzi a munkát, amelynek átmérője 270 mm. Hátul szimpla, 240 mm. Bár a nyereg alatti raktér tágas (egy nagy méretű jet-sisak bőven belefér), az ülés mégis mindenki számára kényelmesnek ígérkezik 778 mm-es magasságával.
A képet az igényes felszereltség teszi teljessé (sima lábtartó, amelyen a műszaki adatlap szerint "elfér egy hatos karton kétliteres ásványvíz", 35 mm-es hidraulikus villa, hatékony fényszórók és digitális, LCD-kijelzős, "autós" műszerfal fedélzeti számítógéppel. Hamarosan többet tudunk róla.
Legutóbbi hozzászólások