Csakhogy a rajtrácson már nem sok a kiadó hely.
A Moriwakinak két év kemény munkája van abban, hogy valamirevaló vázat és
futóm?vet tervezzen az Rc211V köré: a járgány nagyjából készen is
lenne, most azonban azon a sor, hogy effektive beférk?zzenek a MotoGP-be. A
nemes feladat Mamuru Moriwaki versenymogulra vár.
A csapat bázisa nem messze található a suzukai versenypályától: a legutóbbi
nagydíjon a vadkártyás Tamaki Serizawa tizenötödikként zárt (az ötödik
váz-verzióval). A jelenlegi célkit?zés egy teljes évad lehúzása volna a legmagasabb
kategóriában, s ott minél magasabb régiókba szárnyaltatni az MDF211V-t (ez
a Moriwaki versenymodell neve- MDF egyenl? Moriwaki Dream Fighter).
‘Nagyon kevés teszt van mögöttünk, ráadásul minden alkalommal más vázzal
futottunk – mondta Moriwaki úr.
‘ Sajnos nem látjuk teljesen világosan a problémák mibenlétét. Mindenesetre
néhány ötletet szereztünk a tesztelésekb?l, így egyre közelebb kerülünk
a végs? megoldáshoz.’
A MotoGP-csapatok nagy része már letisztult ütemtervvel rendelkezik
a következ? hónapokra nézvést, ezzel szemben a Moriwakinak elég sz?kre
szabott az ideje. A f?nök nyilatkozatából ítélve abszolút lépéshátrányban vannak,
hiszen még szponzoruk sincsen.
‘A legfontosabb dolog, hogy találjunk egy szponzort. Ami a motort illeti,
azt föl tudjuk építeni a támogatóink segítségével. A központi probléma a szponzorkeresés’
– mondta.
Legutóbbi hozzászólások