Ezt állítja legalábbis több csapat (például a Pramac és a Gresini) vezet?
mérnöke is, és nekik talán jobban lehet hinni, mint a profi lesifotósoknak és
informátoroknak. Tehát nehéz az új motorok kiadása. Fausto Grestini,
a Telefonica Movistar Honda menedzsere nem kételkedik? ‘Nincs abban
semmi különös, hogy Pons, aki egy fels?kategóriás szponzor, a legtöbbet kéri.
Én is ezt fogom tenni ezentúl, odaállok, és azt fogom mondani: miért nem adtok
egy motort Gibernaunak is, aki a Suzukitól jön, és egy olyan fontos szponzort
hozott, mint a Telefonica?’
A HRC hivatalos motorokat ígért a csapatoknak, azzal a feltétellel, hogy összeszedik
a világbajnokságban szétszéledt Honda pilótákat, tehát Pons Ukawát, Gresini
Katot.
A gond, hogy ezeknek a csapatoknak a támogatói legalább tízmillió dollárt
fizetnek a motorokért, mindent meg is szeretnének kapni ezért, mert aki
fizet, mindig annak van igaza. És végül is, miért ne kérhetne a Pramac Tamadának
egy hivatalos motort?!
Mekkora felfordulás, de err?l még nem szólt senki hangosan, talán majd Rossi
(a képen), de ? is csak szombaton, 15-én fog beszélni, Barcelonában, a csapat
prezentálásakor. Ki mondaná azt, hogy az ? szerz?désében ne lenne egy kitétel,
miszerint Max is kap egy hivatalos motort?
Egy dolog biztos: mostantól
sokat fogunk szórakozni a világbajnokság indulásáig. És utána is!
Legutóbbi hozzászólások