EST. 2002

Marlborót a Yamahának, gyári M1-et Rossinak

Bár a Doktor megmondta, hogy minimum Laguna Secáig, de inkább Brnóig nem fog bejelenteni semmi véglegeset a jöv?jér?l, a pletykák folyvást áramolnak vele kapcsolatban. A spanyol Motocuatro.com mugellói paddock-beszámolójában olvasható, hogy az Olasz Nagydíj hétvégéjén több megbeszélést is bonyolított Maurizio Arrivabene, a Marlboro marketing-alelnöke – többek között Rossival mítingelt, majd Carmelo Ezpeletával is eltöltött pár órát.

Egy elmélet szerint a Marlboro visszatérne a MotoGP-be, méghozzá a Rossi távozása óta névadó szponzor nélkül versenyz? Yamaha Racing mögé állva. A dream team pedig így festene: Jorge Lorenzo, Valentino Rossi (a jelenleg listavezet? spanyollal már korábban hosszabbítottak a hangvillások). Az utóbbi id?szakban Valentino többször utalt rá, hogy szívesen maradna a jelenlegi istállóban – például mikor Rupert Stadler Audi-elnökkel parolázott a Sachsenringen, ahol az Audi Ducatival kapcsolatos ambíciózus terveit mutatták be… Szívesen maradna, ez biztosan így is van, a kérdés már csak az, vajon nem távozna-e szívesebben, ha az élet úgy hozza.

Rossi szempontjából az eddigi legjobb hétvége idén: Le Mans

Davide Brivio és Lin Jarvis is tagadták eddig, hogy lennének Yamaha-Rossi tárgyalások, de a Philip Morris csoport támogatása minden bizonnyal változtathat az elképzeléseken. Egy ilyetén fordulattal a Ducati esne el komoly szponzorpénzekt?l, abban az esetben viszont éppen Stadler úréknak kéne a zsebükbe nyúlni, hogy a Ducati 2013-as MotoGP-projektjét finanszírozzák. Az már csak a hab a tortán, hogy a szintén spanyol Solomoto.es híre szerint Masao Furusawa, a rossis aranyévek Yamaha-f?nöke is Olaszországban van, turistáskodik, de persze az is elképzelhet?, hogy utazása során fellátogat néhány régi ismer?st…

ugrás fel