Nem tétlenkedik Mario Ilien és csapata. Áprilisban már elkészítették az jöv?re életbe lép? szabályoknak megfelel? V4-es er?forrást, július végén pedig már a pályán köröztek az Eskil Suter által megálmodott Ilmor versenyparipával. Többek között Max Neukirchner is ráülhetett már a mokány kétkerek?re, de az alakulat igazán akkor irányította a szurkolók figyelmét magára, amikor a „közönségkedvenc” Garry McCoy-t ültette a 800-as fenevadra.
McCoy esete a füstölő gumival
|
|
|
Az ausztrál-iskola jeles képvisel?je Barcelonában és Albacetében körözött a brit géppel, nem is eredménytelenül. A katalán pályán Dunlop(!) papucsokon 0,4 tizeddel volt gyorsabb a Ducati 800-asánál, a 990-esnél is csupán egy másodperccel volt lomhább az ausztrál. A csapat és McCoy szabadkártyával el fog indulni az utolsó két MotoGP futamon (Estoril és Valencia), de akkor már Michelin abroncsokon.
McCoy így nyilatkozott az els? tesztekr?l
|
|
„Amikor elöször próbáltam ki a motort Albacetében nem hittem volna, hogy ilyen kicsi és er?s. Szerencsére én sem vagy egy nagydarab motoros, így nem probléma számomra a motor mérete. Mivel még nem jártam korábban ezen a pályán, ezért nem tudtam elég gyorsan menni, de annyit mondhatok, hogy piszok gyors a gép az egyenesekben.” „Barcelonában már jobban alakultak a dolgok. El sem hiszem, hogy gyorsabb voltam a Ducatinál, de ne feledjük, hogy ez csak egy teszt volt. Kíváncsian várom a szezon utolsó két versenyét, bár tudom, hogy nem lesz könny? dolgunk a 990-esek között.”
|
Legutóbbi hozzászólások