EST. 2002

Még nincs végleges döntés Robertsék ügyében

Bár még nem álltak el? semmi kézzel foghatóval, Robertsék korántsem tettek le arról, hogy ne csupán paddock-béli megfigyel?k legyenek a 2008-as szezonban. Rózsásnak nem nevezhet? helyzetüket tovább rondítja, hogy az ellenfelek -akiknek ténye ugye nem sokadlagos szempont egy sportversenyen- már rég a tesztelési és fejlesztési szakaszban vannak az új gépekkel kapcsolatban. Ezzel szemben ?k körülbelül azt sem tudják, egyáltalán milyen márka gépével nevezhetnének a jöv? évi sorozatra. Nem is érdekli ?ket, egy dolog lebeg a szemük el?tt; menni, menni és menni!

2007 a KR fekete éve

Már tavaly sem álltak a helyzet magaslatán ez id? tájt, de a 2006-os kétszeres pódium és négyszeres els? soros kvalifikáció impozánsabban csengett a szponzorok fülében, mint a tavalyi idény sovány mérlege. Akkor is kés?n lett kész a koncepció, a 2007-es verg?désükre még emlékezni is fáj. Legnagyobb durrantásuk egy 12-ik helyre volt elég, Kurtis egy feladott verseny után sz?kszavúan ennyit nyilatkozott: „Nem éreztem magam biztonságban a motoron…”. Súlyos szavak.

Pedig 990 köbcentivel még jól ment…

A lehet?ségek sz?külnek el?ttük, és mivel a Honda -állítása szerint- képtelen lenne két er?forrással ellátni a csapatot, egyre inkább egy Ducati együttm?ködés látszik körvonalazódni. A még hátralév? két hónapban ésszer?bb lenne egy teljes Desmosedici konstrukciót tesztelni, de Robertsék jelenleg is görcsösen ragaszkodnak az elmúlt két év eszméjéhez, miszerint saját fejlesztés? vázba applikálják az er?forrást.

Kenny Roberts Jr. második virágzása

„Még mindig keressük a megfelel? anyagi befektet?ket, nincs ebben semmi új. Csupán annyi a helyzet, hogy most kicsit több ideig tart, mint amire számítottunk.” –mondta a csapatf?nök. A néz?k persze örülnének, ha a 2006-os estorili nagydíjhoz hasonlót láthatnának egy megújult Kenny Roberts f?szereplésével, úgyhogy hajrá KR!

ugrás fel