Császári pompában mutatták be annak idején Párizsban, aztán elt?ntek, mint a kámfor. Most megint itt az E-Solex, és talán ezúttal nem vesznek bele a homályba, és nem telik el két üres év – úgy t?nik, készen áll a modell, s?t ára is van: ezeregyszázötven euró, kevéssel több, mint egy spéci kerékpár. A tervez?, jobban mondva áttervez? nem már volt, mint Pininfarina maga, az olasz design Mágnás Miskája (az ’50-es, ’60-as évek Solexét megidéz?, 2005 ?szén bemutatott modell koprodukciójában is részt vett már a Pininfarina brand, a Magneti Marellivel és a francia Cible csoporttal együtt). A koncepció maradt változatlan: egy n?i bicikli masszív vázzal és nagyjából annak megfelel? komfortfokozatú nyereggel, na meg egy hajtóm?vecskével az els? kerék fölött. Ma, akárcsak régen, utazhatunk pedálozós illetve motorhajtású üzemmódban.
|
|
|
Egy 400 Wattos elektromotorral állunk szemben, amely papíron 35 kilométeres óránkénti csúcssebességgel engedi száguldani összesen negyven kilós kétkerek?nket. Két sebesség közül választhat a pilóta: egy, a kormányon lév? kapcsoló segítségével átválthatunk kímél? (eco) fokozatra, így a maximális sebesség 26 km/óra, a telepek viszont másfél óra helyett két óra és tizenöt percig állnak rendelkezésünkre (ez 60 km megtételére elegend?). Egyel?re csak Franciaországban kerül piacra az E-Solex, aki netán beleszeretett, a párizsi székhely? gyártótól el?rendelhet.
Legutóbbi hozzászólások