Akkor nevezhetünk egy motort (vagy egy sört) klasszikusnak, ha pályája során nem, vagy alig változik, miközben mindvégig összetéveszthetetlen marad. A Triumph Bonneville ikon. Brit stílus, elegancia, no meg a remek menettulajdon- ságok, amiket a hosszúra nyúló modelltörténet során minden tesztel? kiemelt: ett?l sikeres az egyik (ha nem a) legklasszikusabb angolszász motorkerékpár.
De néha a legendáknak is frissülniük kell: 2007-re a paletta minden modellje megkapja azt a 865 köbcentis blokkot, amely a T100-ban és a Scramblerben már bemutatkozott. Néhány lóer? plusz érkezésére lehet számítani a hinckley-i gyár tájékoztatása nyomán, illetve adalékként 8 Nm-nyi nyomatékra (érdekesség és nagy erény, hogy a legnagyobb forgatónyomaték 90%-a már 2.500 percenkénti fordulaton rendelkezésre áll). A Bonneville és a Bonneville Black is új kuplung- kart kap, ami öt pozícióban állítható.
Mélyrehatóbb változásokat jegyez a Bonneville America: ezt a gépet is az említett 865-ös er?forrással szerelik, de egy sor esztétikai és praktikus újítás fedezhet? föl rajta: ezek közül legszembet?n?bbek az öntött felnik, egy kis nyereg az utasnak és villaszárvéd?k.
Legutóbbi hozzászólások