Az Euro 4 szabványnak megfelelni kötelez?, a felhasználói igényeknek azonban szabadon választott. A KTM mindkett?t figyelembe véve újította meg az RC390-et 2016-ra.
A legszembet?n?bb változás az új kipufogó, ami a motor aljáról került fel a jobb oldalra. Ennek a változásnak köszönhet?, hogy a hasidom keskenyebb lett, egyúttal megn?tt a szabadmagasság is a kis KTM alatt, és a hátsó lábtartók is új helyet kaptak.
A 2016-os modell elektronikus gázkart kapott, amit a KTM átdolgozott, így most még hatékonyabban m?ködik. Csúszókuplung is került a kis sportmotorba, ami jól jön a kanyarbemeneteleknél és csökkenti a hátsó kerék elpattogását. A csúszókuplung a korábbi RC390-esekbe utólag is beszerelhet?.
20 mm-rel megnövelték az els? féktárcsa átmér?jét, az új 320 mm méret?.
Az újdonságok között van még az állítható fék- és kuplungkar, a nagyobb látószöget biztosító új tükrök, az átdolgozott, benzinpárolgást gátló tank és az utasülésre épített plusz 12 mm vastag szivacsréteg.
A blokkot illet?en nincs változás, a KTM RC390 továbbra is 44 lóer?vel és 147 kilós száraz tömeggel gazdálkodik.
Fotó: KTM Images/Mitterbauer H.
Legutóbbi hozzászólások