EST. 2002

Megvolt Toseland els? esése, De Puniet a leggyorsabb Sepangban

Sepangban, a távoli Malajziában tesztel a MotoGP néhány képvisel?je, korántsem a komplett mez?ny. A királykategóriás srácokat nem kényezteti az id?járás, emiatt szinte mindenki eltért az eredetileg tervezett programtól, pedig a versenyz?k aligha tartalékolnának: ez az utolsó hivatalos próba ebben az évben.

Voltak persze, akik egy árnyalatnyit keményebbek voltak a kelleténél: pont annyival, hogy abból esés legyen. A bukók névsora a napi leggyorsabbal, Randy De Puniet-vel kezd?dik, és a leköszönt világbajnok Nicky Haydennel folytatódik – aki egy nyilatkozata szerint mindent meg fog tenni, hogy visszaszerezze az 1-es rajtszámot jöv?re (ezt nem most alapozta meg, ugyanis gyakorlatilag totálkárosra törte az RC211V új prototípusát, így a régi motorral folytatta a tesztelést). John Hopkins mellett két osztály-újonc, Jorge Lorenzo és James Toseland is estek.

Hiányzót jelentett az eseményr?l Pedrosa, mert a Honda nem készült el azokkal az újításokkal, amiket a kis spanyol kérvényezett még a valenciai tesztsorozat alatt-után. A virtuális rangsor szép negyedik helyén zár Andrea Dovizioso, ami azt mutatja, hogy az olaszok reménysége máris remekül megbarátkozott új motorjával. Loris Capirossi mégsem mutatkozott be a 2008-as GSV-R nyergében, erre majd a második napon kerülhet sor. ‘Ennek ellenére elégedett vagyok’ – mondta az ex-ducatis. ‘A Suzuki minden módosításunkra reagál. Chris Vermeulen, aki az új modellt vezette, sokkal gyorsabb volt. Egyel?re csak remélni tudom, hogy javulnak majd a körid?k.’ Pályára lépett három Yamaha-tesztpilóta is, mindannyian 2’07 fölötti id?kkel zártak.

Sepang, els? tesztnap

1. De Puniet (Honda) 2.03.033
2. Vermeulen (Suzuki) 2.03.357
3. Edwards (Yamaha) 2.03.406
4. Dovizioso (Honda) 2.03.607
5. Capirossi (Suzuki) 2.03.478
6. West (Kawasaki) 2.04.068
7. Hayden (Honda) 2.04.164
8. Hopkins (Kawasaki) 2.04.316
9. Lorenzo (Yamaha) 2.04.433
10. Toseland (Yamaha) 2.05.438

ugrás fel