"’Megtörten, de életben, holnap én is ott leszek.".
– Te is harcba szállsz a BMW-ért?
"Nem, nem is gondolok rá. Azért fontos a holnapi nap, mert mindannyian
el?ször fogunk együtt versenyezni, a BMW-t valószín?leg Max és Valentino fogják
egymás közt elintézni, ez a nekik való dolog. Én nem gondolkodom rajta, mert
csak kockázatot jelent. Én még nem szoktam hozzá, hogy id?járásfügg? gumikat
használjak, és ahhoz, hogy jól tudjak bánni velük, meg kell találnom a pálya
íveit. Egyel?re, a sok es? ellenére is próbáltam a tesztek alatt minél többet
versenyhelyzetben vezetni. Mert nagyon fontos tudni valós körülmények között
kihasználni a motort. Biztos, hogy még a próbák alatt is el kell kerülni, hogy
becsússzon egy-két plusz másodperc. Remélem hamar kitapasztalom a pályát.
– Holnap elkezd?dik számodra a technikai fejl?dés id?szaka: csak egy motor
áll majd a rendelkezésedre, üzemanyagbefecskendezéses, és nem pedig karburátoros.
"Így igaz, holnaptól két befecskendezéses motor".
– Ez jobb, vagy roszabb?
"Tegyük fel így a dolgokat: ha minden rendben megy, de nagyon finomak a
beállítások, nagyon nehéz megtalálni az ideális karburációt."
– A te motorod ugyanolyan, mint Checaé, vagy pedig mint Barrosé, kit "koppintasz?"
"Próbálok egy saját motort csinálni. Checától megkülönböztet néhány dolog,
már a motor alapfelépítésében is. Egyébként a Yamahánál nincsenek titkok, ha
gondok volnának, bármelyik pilóta beállítását megnézhetném és fel is használhatnám."
Legutóbbi hozzászólások