EST. 2002

Melandri nem tudja, hol a baj

Igazán sportbaráti gesztus a Fausto Gresini kapitányolta San Carlo Honda csapattól, hogy nyilatkozataikban és kommünikéikben meg sem próbálják leplezni: nem megy. Az ebb?l fakadó csalódottságot persze nem hagyják elhatalmasodni magukon, pedig tényleg bénítóan hathat az a konstans lemaradás, amit a privát Hondák elszenvednek. A helyzet Katarban sem javult, noha a csapat és a motorosok mindent megtettek. Melandri még egy esést is beáldozott a siker oltárán, persze jobb attól sem lett.

‘Keser? szájízzel hagytuk el Katart, mert mindent kipróbáltunk, de semmi sem jelentett gyógyírt a bajainkra. Egyik változtatásunk nyomán sem mozdultunk el?re egy tapodtat sem, szinte feleslegesen dolgoztunk. Erre még rájött a bukásom, ami gyakorlatilag kiírta a történetb?l az egyik motort. Nem hiszem, hogy egyedül lennénk csak gondban, ahogy elnéztem, a többiek, mármint a többi hondás csapat is küszködik rendesen. Nagyon gyorsan történnie kéne valaminek, mert nyakunkon az els? verseny’ – panaszolta Macio, aki egyéni legjobbját egy 1’57’222-es kör képében teljesítette, fényévekre az elejét?l.

Simoncelli (1’57’379) drusza sem járt másképp. S?t. ‘Nagyon nehezen haladtunk, rengetegféle beállítást kipróbáltunk, de egy sem lökött minket a progresszió útjára. Abszolút gondban vagyunk, és ezt csak nehezíti, hogy továbbra sincs nagy MotoGP-rutinom. Látom ugyanakkor, hogy mások is többé-kevésbé hasonló problémákkal küzdenek, reméljük, mihamarabb megtaláljuk a megoldást.’

Fausto Gresini csapatf?nök nyilatkozatában azért ott volt a halvány reménysugár: elvégre még csak az el?szezon egyes számú er?felmér?jén vagyunk túl, ezért pontokat még nem osztanak. ‘Meggy?z?désem, hogy a mi eltökéltságünk és a Honda útmutatása karöltve ráhelyezi a csapatot a helyes útra. Jelenleg természetesen roppant nagy aggodalommal tölt el, hogy a szerel?k megfeszített munkája semmilyen eredménnyel nem járt. Azonban ahogy mindig, most is bízom a Honda reakciós képességeiben.

ugrás fel