EST. 2002

Menekülni nem érdemes

Na, nem mintha minket érintene a dolog, bár az itthoni felhozatal is kezd felzárkózni a nyugati szintre – vagy talán már fel is zárkózott? A BMW 1100RT, Yamaha FJR1300 el?l már most is nehéz meglépni – mármint meglépni annak, aki meg mer/próbál lépni. A motoros rend?reink? Penge motorosok, a többségük legalábbis; egykerék, dekliérintés, vagy visszaintés a motoros társnak – nem probléma, biztos úr. Azért ha valaki Oklahomában jár, majd jobban figyeljen oda, hogy a kerek piros szegélyes alumínium táblára milyen számkódot festettek. Az érték be nem tartása súlyos retorziókat vonhat maga után, ami azzal kezd?dik, hogy kapunk egy Hayabusát a hátsónkba.

Az oklahomai autópálya-rend?rség embereit szerelték fel ezekkel a csinos kis Suzukikkal, hogy lehet?leg senki nem léphessen olajra el?lük. Az oldalkofferek és a szirénák valamelyest szokatlan látványt nyújtanak ebben a szegmensben, mint ahogy a lézeres traffipax sincs a gyári rendelhet? extratartozékok listáján. A különleges szolgálati járm?re jogosult zsaruk a messze földön híres kaliforniai Superbike Iskolában kapnak továbbképzést; ellenük nem lesz elég az eggyel kisebb fogaskerék elöl. Ön rá szokott inteni a hazai motoros rend?rre, mint motoros társára?

(Erre a linkre kattintva megtekinthet? a fordított eset.)

ugrás fel