EST. 2002

Mérleg Phillip Island után

‘Elmondom, hogyan m?ködik ez a Yamaha. Az RCV-hez képest nagyobb er?feszítést
igényel gyorsan menni vele, testi és mentális értelemben egyaránt.
Egy igazi
versenymotor, szemben a Hondával, amit futószalag-termékhez lehetne hasonlítani.
Csakhogy általában a versenymotorok gyorsabban mennek. Sokat dolgoztunk a vezethet?ség
megkönnyítésén, most pedig még jobban fel kell paprikázni az M1-et. Ami,
minden jel szerint agilis, hiszen ellenkez? esetben még jobban le lettünk volna
szakadva. Más vezetés, más gyorsulás, kevesebb motor. Egyel?re.’

Loris Capirossi nem látja drámainak a GP4 jelenlegi helyzetét:
Nem keveset dolgoztunk Malajziában és most Ausztráliában. Volt, hogy gyorsak
is voltunk, az utolsó napokban már sikerült érdekes id?ket mérni. Továbbra
is minden bizalmam a Ducatié:
a munkamechanizmusunk kristálytiszta, racionális,
a fejlesztésre, nem pedig az azonnali robbantásra koncentrál. Szemben velünk
a Honda egyszer?en felvonultatja a pályára azt, ami van, és er?lködés nélkül
ér el nagy eredményt. Náluk minden kész van, míg mi úgymond napról napra
élünk.
Ezért nincs még végleges, tökéletes settingünk sem. A Yamaha egészen
más tészta, náluk csak Rossi van, ? viszi a pálmát.

ugrás fel