Egy lökettérfogat, két teljesítményküszöb, háromféle kivitel és ár. Az MV négyhengeresével újjászületik a schirannai mítosz. Brutale 1090, Brutale 1090 R és Brutale 1090 RR – az els? kett?nek 144 LE a legnagyobb teljesítménye, 10.300 percenkénti fordulaton, 112 Nm-es nyomaték-maximummal, a RR ennél paprikásabb: 158 LE, 11.900-on, ám egy leheletnyivel kisebb nyomaték, 100 Nm, 10.100-on.
Teljesen állíható els? (50 mm szárátmér?j? felfordított teleszkópok, gyorscsatlakozóval felfogatva, amiért odalesznek a versenypályára vágyók) és hátsó futóm? (az RR-en nyomófokozati regiszterrel, ezzel hidraulikusan állíthatunk be és rögzíthetünk különféle futóm?-válaszokat lassabb illetve gyorsabb tempóhoz).
Nyolc beavatkozási fokozatú kipörgésgátló és jelent?snek mondható súlycsökkentés jellemzik még címszavakban a Brutale 1090-családot (csak az új felniken másfél kilót spóroltak meg a korábbi változathoz képest, de a rendszámtartó sem m?anyag, hanem fém – nemcsak könnyebb, szebb is). Új esztétikai irányvonal jelenik meg el?l, de a hátsó lámpa és a kipufogó tájékán is – az biztos, hogy a motor esti láthatósága nagyban javul a ‘fényl?’ fejidomnak köszönhet?en.
A fékek els? osztályúak: 310 mm-es tárcsapár el?l a Brutale 1090 esetében, 320-as féktárcsák az R-en és az RR-en, hátul egyöntet?en 210 mm-es acél tárcsa. A féknyergek négydugattyúsak el?l-hátul, az RR-en el?re Brembo monoblokk nyergek találhatóak.
Az 1090 listaára 13 ezer euró, az 1090 R egy ezressel kerül többe, a csúcsmodell 1090 RR-ért pedig 17 ezer eurót kér az MV (hivatalos olasz listaár).
Legutóbbi hozzászólások