A régi-új Monsterek, „szám szerint” a 696 és az 1100 közé pottyan be a löket- így henger?rtartalom-növelt 796-os változat… ami valójában már 803 köbcentinél tart, de a modellnév és a henger?rtartalom közötti összefüggés hiánya a Ducatitól egy ideje már nem szokatlan. A Hypermotard 796-ból átemelt er?forrást kapja 87 lóer?sen és 80 Nm nyomatékkal, így szinte számtani pontossággal csüccsen be a 95 lovas (105 Nm) 1100-as, és a 80 lóer?s (70 Nm) 696-os közé.
Plusz 107 köbcentit, 7 lóer?t, 10 Nm-t és 6 kg-ot tud tehát felmutatni a 696-hoz képest alapadatok tekintetében a 796, illetve még néhány kellemes apróságot, mint például kerekeit: a 696 egyszer?bb háromküll?s kerekei helyett a 796 alatt az 1100-ast is szolgáló szép, ötküll?söket találjuk, rajtuk pedig végre azokat a gumikat, amilyeneket egy Monster megérdemel.
Katt a képre – galéria nyílik
A 696 els? 120/60-asa helyett egy gyorsabb bekormányzással kecsegtet? /70-est tettek fel, hátra pedig egy „igazi” 180-ast a kistesó költség- és tapadáskímél? 160 mm széles abroncsa helyett, mi több, gumitípust is váltottak: a Pirelli Angel ST után Diablo Rossókra.
A vidámabb, leginkább középtartományában izmosodott er?forrás mellé tehát egy némileg sportosabb tapadásteljesítményt is ajánl a 796-os Szörny, a 43 mm-es Showa eleje és a Sachs központi hátulja beállításait ehhez mérten „tekergette el” a mérnökbrigád, valamint úgy érezték, az elejét ildomos lenne jobban megterhelni: az ülésmagasság 800 mm, ami szintén pont a kicsi és a nagy változat adatai közé es? érték, egyéb tekintetben a Monsterek úgy hasonlítanak egymásra, mint… három tojás.
A Monster Logomania-színválaszték. Illetve annak csak egy része.
A szokásos alapszíneken felül (piros, fehér, fekete) a Monster család rövidesen kapható lesz még tíz különböz? stílusban a Monster Art 2010 keretein belül, melyek mindegyikét egy-egy klasszikus, vagy pont hogy id?szer? Ducati-téma ihletett, lásd a videóban!
Monster Logomania
Ducati Monster 796 2010
Legutóbbi hozzászólások