A Q1-et fölényesen nyer? Kalliónak problémái adódtak a második hivatalos id?mér?-kör alatt: a KTM blokkjával komoly gondok voltak, csak a turnus vége felé tudott visszajönni a pályára a finn hosszas boxkiállás után, és akkor is elesett. Nem túl jó el?jelekkel várja a folytatást az északi – az ötödik helyr?l.
Annál boldogabb lehet viszont Talmácsi Gábor, aki megnyerte a pole-edzést és megvédte a narancssárgák, mint abszolút id?mér?-favoritok becsületét. Némiképp meglepetés (azért annyira nem nagy…) a helyi Koyama második helye, aki egy Q2-végi jól sikerült körrel 276 ezreddel ért Talma mögé az els? sorba. Ha valaki sötét ló ezen a rajtrácson, akkor a japán az. A két olasz ellenféllel teljes az els? négyes: az állítása szerint támadni szándékozó Pasini harmadik, míg Simoncelli negyedik – ? annak ellenére ért oda az els? rajtsorba, hogy nem igazán fekszik neki, mint viszonylag nehéz pilótának a sok lelassításos motegi pálya.
A tabellán els? Lüthi csak hetedik, ráadásul úgy, hogy nem éppen spórolt – s?t jelent?s kockázatokat vállalt be, er?b?l vezetett. El?le a spanyol Faubel, mögüle a Q1-hez képest nem olyan átüt? Poggiali, így néz ki a második sor. Rontott Fabrizio Lai, nagy sebességgel száguldott ki a pályáról, így 14.
Tóth Imre a 25. rajtkockából kezdheti meg a Japán Nagydíjat.
Talma beszámolója
|
|
TALMÁCSI GÁBOR MEGSZEREZTE ÉLETE ELS? POLE POZÍCIÓJÁT! Talma már a második szabad edzésen fantasztikus teljesítményt jutott, hiszen javított els? kvalifikációs eredményén és nem is akármennyivel! A szabadedzéseket a KTM-es pilóták uralták, de közöttük is a sorrend a következ? volt – Talmácsi, Kallio, Simon. Az id?mér?n is sikerült magabiztosan meg?riznie els? helyét, így holnap ? indulhat életében el?ször az els? rajtkockáról. Második lett Koyama, megel?zve Pasinit és Simoncellit. Talmácsi Gábor nyilatkozata : „Minden a legnagyobb rendben volt ma. Nagyon boldog vagyok, hogy sikerült megszereznem életem els? pole pozícióját, már egyébként is régóta vágytam egy Tissott órára, amit a rajtels?ségért kapnak a versenyz?k. Itt a tengerentúlon még a telefonom sem m?ködik, így tényleg csak a versenyzésre tudok koncentrálni, f?leg most, hogy már aláírtuk a jöv? évi szerz?désemet, ami nagyon megnyugtató. Holnap szeretnék dobogóra állni, hiszen innent?l kezdve nagyon fontos, hogy mindig benne legyek az els? háromban, hogy megmaradjanak az esélyeim a világbajnoki cím megszerzésére. |
Tóth Imi beszámolója
|
|
Iminek reggel kipróbáltak egy új beállítást, ami nem volt jó, így nem tudta hozni a tegnapi idejét. Délutánra visszaállították a tegnapi id?mér? beállításait, de Imi ‘eltaktikázta’ magát és sajnos a szerencse sem szeg?dött mellé. ‘Nagyon mérges vagyok, megint nem a saját ösztöneimre hallgattam! Mindenki azt hajtogatta, hogy menjek valakivel, de ez nekem valamiért sosem ment és most is szinte azzal töltöttem az egész id?t, hogy megpróbáljak bevárni valakit, aki gyorsabb nálam. 6 perccel a vége el?tt végre sikerült rátapadnom Simoncellire, tapadtam rá fél körig, erre kiállt a boxba. Bevártam Lait és Peseket: felültek. Maradt az utolsó köröm, amibe mindent beleadtam, persze egyedül, úgy, hogy el?tte nagyon lassú köröm volt és így is javítottam a tegnapi id?mön. Ma ez viszont csak a 25.helyre volt elég. El?ttem Pesek 2.00.750, Espargaro 2.00.754, én meg 2.00.756, szóval nagyon szoros a mez?ny. Mérges vagyok magamra, hogy nem azt csináltam amit én gondoltam: nem mentem egyedül a saját tempómban, mert akkor jobbat mentem volna. Érzem, hogy még van bennem!’ Braillard a 6.körében bukott és már megint eltört egy lábujja. A motorja is csúnyán összetört, sajnos megsérült a váz, és nincs másik vázunk. Imi pótmotorját ugyanis nem tudtuk hozni a tengerentúli futamokra. Holnap kiderül indulhat-e a Team Toth svájci versenyz?je.
|
125cc, a rajtrács összetétele
|
|
1. G.TALMACSI HUN KTM 1’58.653
|
Legutóbbi hozzászólások