EST. 2002

Motegi, 125 pole: Talma a leggyorsabb

A Q1-et fölényesen nyer? Kalliónak problémái adódtak a második hivatalos id?mér?-kör alatt: a KTM blokkjával komoly gondok voltak, csak a turnus vége felé tudott visszajönni a pályára a finn hosszas boxkiállás után, és akkor is elesett. Nem túl jó el?jelekkel várja a folytatást az északi – az ötödik helyr?l.

Annál boldogabb lehet viszont Talmácsi Gábor, aki megnyerte a pole-edzést és megvédte a narancssárgák, mint abszolút id?mér?-favoritok becsületét. Némiképp meglepetés (azért annyira nem nagy…) a helyi Koyama második helye, aki egy Q2-végi jól sikerült körrel 276 ezreddel ért Talma mögé az els? sorba. Ha valaki sötét ló ezen a rajtrácson, akkor a japán az. A két olasz ellenféllel teljes az els? négyes: az állítása szerint támadni szándékozó Pasini harmadik, míg Simoncelli negyedik – ? annak ellenére ért oda az els? rajtsorba, hogy nem igazán fekszik neki, mint viszonylag nehéz pilótának a sok lelassításos motegi pálya.

A tabellán els? Lüthi csak hetedik, ráadásul úgy, hogy nem éppen spórolt – s?t jelent?s kockázatokat vállalt be, er?b?l vezetett. El?le a spanyol Faubel, mögüle a Q1-hez képest nem olyan átüt? Poggiali, így néz ki a második sor. Rontott Fabrizio Lai, nagy sebességgel száguldott ki a pályáról, így 14.

Tóth Imre a 25. rajtkockából kezdheti meg a Japán Nagydíjat.

Talma beszámolója

TALMÁCSI GÁBOR MEGSZEREZTE ÉLETE ELS? POLE POZÍCIÓJÁT!

Talma már a második szabad edzésen fantasztikus teljesítményt jutott, hiszen javított els? kvalifikációs eredményén és nem is akármennyivel! A szabadedzéseket a KTM-es pilóták uralták, de közöttük is a sorrend a következ? volt – Talmácsi, Kallio, Simon. Az id?mér?n is sikerült magabiztosan meg?riznie els? helyét, így holnap ? indulhat életében el?ször az els? rajtkockáról. Második lett Koyama, megel?zve Pasinit és Simoncellit.

Talmácsi Gábor nyilatkozata : „Minden a legnagyobb rendben volt ma. Nagyon boldog vagyok, hogy sikerült megszereznem életem els? pole pozícióját, már egyébként is régóta vágytam egy Tissott órára, amit a rajtels?ségért kapnak a versenyz?k. Itt a tengerentúlon még a telefonom sem m?ködik, így tényleg csak a versenyzésre tudok koncentrálni, f?leg most, hogy már aláírtuk a jöv? évi szerz?désemet, ami nagyon megnyugtató. Holnap szeretnék dobogóra állni, hiszen innent?l kezdve nagyon fontos, hogy mindig benne legyek az els? háromban, hogy megmaradjanak az esélyeim a világbajnoki cím megszerzésére.


Tóth Imi beszámolója

Iminek reggel kipróbáltak egy új beállítást, ami nem volt jó, így nem tudta hozni a tegnapi idejét. Délutánra visszaállították a tegnapi id?mér? beállításait, de Imi ‘eltaktikázta’ magát és sajnos a szerencse sem szeg?dött mellé. ‘Nagyon mérges vagyok, megint nem a saját ösztöneimre hallgattam! Mindenki azt hajtogatta, hogy menjek valakivel, de ez nekem valamiért sosem ment és most is szinte azzal töltöttem az egész id?t, hogy megpróbáljak bevárni valakit, aki gyorsabb nálam. 6 perccel a vége el?tt végre sikerült rátapadnom Simoncellire, tapadtam rá fél körig, erre kiállt a boxba. Bevártam Lait és Peseket: felültek. Maradt az utolsó köröm, amibe mindent beleadtam, persze egyedül, úgy, hogy el?tte nagyon lassú köröm volt és így is javítottam a tegnapi id?mön. Ma ez viszont csak a 25.helyre volt elég. El?ttem Pesek 2.00.750, Espargaro 2.00.754, én meg 2.00.756, szóval nagyon szoros a mez?ny. Mérges vagyok magamra, hogy nem azt csináltam amit én gondoltam: nem mentem egyedül a saját tempómban, mert akkor jobbat mentem volna. Érzem, hogy még van bennem!’

Braillard a 6.körében bukott és már megint eltört egy lábujja. A motorja is csúnyán összetört, sajnos megsérült a váz, és nincs másik vázunk. Imi pótmotorját ugyanis nem tudtuk hozni a tengerentúli futamokra. Holnap kiderül indulhat-e a Team Toth svájci versenyz?je.

125cc, a rajtrács összetétele

1. G.TALMACSI HUN KTM 1’58.653
2.
T.KOYAMA JPN HONDA 1’58.920
3. M.PASINI
ITA APRILIA 1’58.970
4.
M.SIMONCELLI ITA APRILIA 1’59.038
5.
M.KALLIO FIN KTM 1’59.098
6. H.FAUBEL SPA APRILIA 1’59.143
7.
T.LUTHI SWI HONDA 1’59.363
8. M.POGGIALI
RSM GILERA 1’59.460
9. A.BAUTISTA
SPA HONDA 1’59.539
10. S.GADEA
SPA APRILIA 1’59.596
11. J.SIMON
SPA KTM 1’59.660
12. M.DI MEGLIO
FRA HONDA 1’59.724
13. P.NIETO
SPA DERBI 1’59.874
14. F.LAI
ITA HONDA 1’59.982
15.
M.TUNEZ SPA APRILIA 2’00.106
16.
S.CORTESE GER HONDA 2’00.181
17.
E.JEREZ SPA DERBI 2’00.281
18. L.ZANETTI
ITA APRILIA 2’00.287
19. A.IANNONE
ITA APRILIA 2’00.288
20. T.KUZUHARA
JPN HONDA 2’00.301
21. A.MASBOU
FRA HONDA 2’00.436
22. R.DE ROSA
ITA APRILIA 2’00.453
23. L.PESEK
CZE DERBI 2’00.750
24. A.ESPARGARO
SPA HONDA 2’00.754
25. I.TOTH
HUN APRILIA 2’00.756
26. M.HERNANDEZ
SPA APRILIA 2’01.015
27. J.OLIVE
SPA APRILIA 2’01.126
28. D.GIUSEPPETTI
GER APRILIA 2’01.788
29. T.TAKAHASHI
JPN HONDA 2’01.974
30. K.ABRAHAM
CZE APRILIA 2’02.043
31. H.KUZUHARA
JPN HONDA 2’02.080
32. Y.HAMAMOTO
JPN HONDA 2’02.224
33. A.MORI
JPN HONDA 2’02.274v 34.
F.SANDI
ITA HONDA 2’02.553
35. H.IWATA
JPN HONDA 2’02.664
36. J.CARCHANO
SPA APRILIA 2’02.770
37. M.PIRRO
ITA MALAGUTI 2’02.885
38. V.BRAILLARD
SWI APRILIA 2’03.341
39. D.BONACHE
SPA HONDA 2’03.463
40. S.HOMMEL
GER MALAGUTI 2’04.379
41. K.HANAFUSA
JPN HONDA 2’04.673

ugrás fel