Remekelnek a bridgestone-osok: a japán gyár gumijaival szerelt járm?vek szárnyalnak a hazai terepen, s?t el is homályosítják a látens Honda-ünnepet a motegi ‘bázison’. Az aranyszárnyasokról sok minden elmondható az els? nap után, csak az nem, hogy rivaldafényben lennének: csütörtökön jött Capirossi szerz?dés- hosszabbításának bejelentése a Ducati részér?l, majd a Yamaha rendezett afféle el?-bulit a világbajnoki cím örömére. Pénteken európai id? szerint hajnalban pedig a Suzuki dobott egy nagyot, mivel John Hopkins megnyerte a MotoGP edzésnapját Capirossi és a csapattárs Roberts el?tt. A Honda legjobbja Sete Gibernau a hatodik helyen, a Rossi mögöttin.
Hopkins hiba nélkül teljesített kört a Bridgestone id?gumijával, de a érdemes szólni arról is, hogy Loris Capirossi mindössze egy tizedre van a suzukis amerikaitól és hogy a szabadedzéseken Capirex tizenegy körb?l álló versenyszimulációt végzett, s minden köre 1’49 alatt volt. Tamada pályarekordjtát persze nem fenyegette veszély: talán azért, mert a japán nincs az els? tízben, pedig tavaly mesésen ment.
Colin Edwards-szal olyan történt, ami nagyon ritkán: elesett. Egyszer egy évben belefér. A krosszedzés közben megsérült Baylisst helyettesít? Ukawa szinte azonnal kicsúszott az RCV-vel, a végére azért megverte a különösen lassú Kawasakikat.
A Honda Camel-lel kapcsolatos sztori: mivel Bayliss aligha tér vissza Valencia el?tt csuklósérülése miatt, a csapat úgy tervezi, hogy Malajziába és Katarba Ukawát, Ausztráliába és Törökországba pedig az SBK-ban versenyz? Chris Vermeulent vinné magával. Tévedés ne essék, Vermeulen a jöv? szezonban is marad a Ten Katé-nél a Superbike-ban – ez egy közelítési kísérlet a Honda részér?l, remek alkalom, hogy megismertessék a pilótával a MotoGP-környezetet.
A Moriwaki egy új vázat mutatott be az egyébként 2003-as változatú Honda-blokk körül, pilótájuk Matsudo, gumijuk Michelin – ezzel együtt nem jobbak a 18. helynél.
MotoGP, szabadedzések (FP1-FP2), Motegi
|
|
1. J.HOPKINS USA SUZUKI 1’47.952
|
Legutóbbi hozzászólások