A 2015-ös Stelvio a Griso V8-ból ismert hosszanti f?tengelyes, 1151 köbcentis, 90 fokos v-kéthengeres blokkot kapta 7250-es percenkénti fordulatnál 105 lóer? max teljesítménnyel és 113 Nm nyomatékkal 5800-nál, kardánhajtással és hatsebességes váltóval.
A motor új ECU-ja kedvez?bb fogyasztást biztosít, ami a 32 literes tankkal együtt már igen komoly hatótávolságot jelent, ami fontos szempont lehet a vásárlók kegyeiért való versengésben.
Az ABS és a kipörgésgátló jelenléte nem kérdés, az els? teleszkópokat a Marzocchi, a hátsó rugóstagot a Sachs szállítja, mindegyik teljes mértékben állítható az útviszonyok és a terhelés fügvényében.
A túra-kényelmet állítható szélvéd? plexi és alumínium oldaldobozok fokozzák, öntött alumínium vagy küll?s kerekekkel is választható, és kiegészít?k egész sorával felszerelhet? a Stelvio. A gond csak az, hogy a plusz elemek tovább növelik a motor amúgy sem pille súlyát, ami az off-road használatnál komoly hátrány.
A Stelvio menetkész tömege 272 kg, ami els?re ijeszt?en hathat. Ehhez képest a BMW R1200GS Adventure 260 kg, a Yamaha Super Ténéré 257 kg, míg a KTM 1290 Super Adventure megtankolva, indulásra készen 259 kilót nyom. Az Aprilia Caponord 1200 Rally most nem számít, az mindig is nehezebb volt.
A bemutatóra a novemberi EICMA-n fog sor kerülni.
Legutóbbi hozzászólások