A 749 köbcentiméteres er?forrás maradt a már ismert, ami a karakterét és er?leadását illeti, azonban a 2014-es modellévt?l a hosszában beépített kéthengeres blokkhoz a korábbi száraz kivitel helyett nedves kuplung kapcsolódik.
Megjelenését tekintve a három új modell azonos platformra épül, azonban egyedi küls? jegyeket, és más-más beállításokat alkalmaztak a V7 Stone, a V7 Special és a V7 Racer típusoknál. Az er?forrás 749 cmł, 48 lóer? leadására képes, és jó választás lehet kezd? motorosoknak éppúgy, mint a márka régebbi szerelmeseinek.
A V7 Stone mattfekete külseje, és a másik két V7 modellt?l eltér?, öt küll?párból álló fekete felnijei nagyszer?en kiemelik a motor szépségét és eleganciáját. A V7 Stone a fekete mellett „Rosso Corposo” (testes vörös) színben is elérhet? 2014-t?l.
A V7 Specialt illet?en a klasszikus megjelenést helyezte el?térbe a ‘Guzzi. Fekete, küll?s kerekei és kéttónusú fényezése látványosan hozzák a 70-es évek motorjainak életérzését. A Special metálezüst színben fekete csíkokkal, illetve metálfekete színben narancssárga csíkokkal választható.
Az új Moto Guzzi V7 család harmadik tagja, az egyszemélyes V7 Racer a legsportosabb változat a három közül. A modell az eredeti, 1971-es V7 Sport el?tt tiszteleg, amivel Olaszország lényegében betört a nagymotorok piacára és a világ versenypályáira a hetvenes években. Fekete, piros és króm színei látványos és egyedi egyvelegének köszönhet?en a Racer garantáltan messzir?l felismerhet?.
Legutóbbi hozzászólások